رئیس هیأت کشتی استان قزوین:

یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ 14:00
آماده برگزاری رقابت های بین المللی روز جهانی کودک هستیم
همکاری تمامی مسئولان استان در امر برگزاری مسابقات
محمود حیدری گفت: استان قزوین و شهر الوند آماده برگزاری رقابت های بین المللی کشتی روز جهانی کودک است.

محمود حیدری رئیس هیأت کشتی استان قزوین در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: پس از اینکه فدراسیون کشتی میزبانی رقابت های بین المللی جام روز جهانی کودک را که در رده ی سنی نونهالان و در دو رشته آزاد و فرنگی برگزار می شود به استان قزوین و شهر الوند واگذار کرد، تمامی مسئولان استان همکاری خوبی را برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات داشتند.

حیدری افزود: اول آبان ماه سال جاری با مساعدت دکتر جمالی پور استاندار و علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، تفاهم نامه ای بین شهرداری شهر الوند و شرکت شهرهای صنعتی البرز بعنوان اسپانسر و هیأت کشتی قزوین با فدراسیون کشتی به جهت برگزاری رقابت های بین المللی روز جهانی کودک منقعد شد و مقرر شد تا شهر الوند میزبان این مسابقات باشد.

وی تصریح کرد: پس از انعقاد این تفاهم نامه، ستاد عالی برگزاری این مسابقات به ریاست استاندار و دبیرکلی مدیرکل تربیت بدنی استان و با حضور سایر دستگاه ها و نهادها تشکیل شد تا روند کارها به خوبی پیگیری و انجام شود. همچنین ستاد برگزاری این رقابت ها نیز با ریاست دکتر احمدزاده شهردار الوند و رئیس هیأت مدیره شرکت شهرهای صنعتی البرز و دبیری اینجانب تشکیل شد.

حیدری ادامه داد: بعنوان سرپرست برگزاری این مسابقات پیگیر انجام تمامی امور برگزاری هستم و قرار است که سه تا چهار تیم خارجی به همراه پنج تیم از کشورمان در رشته های آزاد و فرنگی در این مسابقات حضور یابند.

رئیس هیأت کشتی استان قزوین در مورد هزینه برگزاری این مسابقات افزود: هزینه های برگزاری این مسابقات از سوی شهر صنعتی البرز و شرکت بامسان تقبل شده و همچنین هتل آرامهر نیز اسکان کشتی گیران را برعهده خواهد داشت.

وی در مورد سالن برگزاری مسابقات گفت: این رقابت ها در سالن 2 هزار نفری یادگار امام (ره) برگزار می شود و سه تخته تشک نیز در آن پهن شده است.

حیدری تصریح کرد: هم اکنون میزبان اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در شهر الوند هستیم و فرنگی کاران نونهال نیز تا دو روز دیگر اردوی خود را در این شهر آغاز می کنند.

رئیس هیأت کشتی در پایان با تشکر از همکاری تمامی مسئولان استان قزوین و شهر الوند برای برگزاری این مسابقات گفت: امیدوارم که روزهای 20، 21 و 22 آذرماه شاهد یک رقابت بین المللی خوب و در سطح بالا در رده ی سنی نونهالان باشیم و از تمامی علاقمندان به کشتی دعوت می کنم که با حضور در سالن مسابقات گرمابخش این مسابقات باشند.


برچسب ها :