صبح امروز و در محل فدراسیون کشتی

شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ 15:13
تفاهم نامه همکاری در زمینه تهیه مکمل های ورزشی به امضاء رسید
تفاهم نامه همکاری در زمینه تهیه مکمل های ورزشی صبح امروز در محل فدراسیون کشتی به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این تفاهم نامه در زمینه تأمین مکمل های ورزشی با استانداردهای معتبر جهانی برای کشتی گیران تیم های ملی با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و  مهندس فرشاد نحاس رئیس هیأت مدیره شرکت کیمیا مکمل آراد به امضاء رسید.

بر اساس این تفاهم نامه شرکت کیمیا مکمل آراد با در نظر گرفتن اولویت کشتی بعنوان ورزش اول ایران، مکمل های ورزشی را زیر نظر کمیته پزشکی فدراسیون کشتی در اختیار ملی پوشان قرار خواهد داد.

دکتر مهرشاد پورسعید رئیس کمیسیون پزشکی فدراسیون در مورد این تفاهم نامه تصریح کرد: یکی از نکات اساسی برای ما گزارشات اتحادیه جهانی کشتی و درخواست آن ها برای پیشگیری از معضل دوپینگ بود و به همین منظور کمیته ای با این عنوان در فدراسیون کشتی تشکیل شد.
پورسعید ادامه داد: یکی از اهداف کمیته ضد دوپینگ بهبود وضعیت تغذیه و مکمل های ورزشی کشتی گیران و پیشگیری از معضل دوپینگ می باشد که به همین منظور به دنبال این بودیم که مکمل ورزشی مناسب و تضمین شده ای را در اختیار ملی پوشان قرار دهیم و امضاء این تفاهم نامه با شرکت کیمیا مکمل آراد در همین راستا انجام شد.
رئیس هیأت مدیره شرکت کیمیا مکمل آراد در مورد امضاء تفاهم نامه با فدراسیون کشتی اظهار داشت: مکمل های ورزشی بعنوان یکی از ارکان اصلی و مهم در افزایش عملکرد ورزشکاران محسوب می شود و در مراحل مختلف تمرینی استفاده از این مکمل ها مورد نیاز می باشد.
وی افزود: محصولات این شرکت دارای مجوزهای داخلی از جمله وزارت بهداشت است و هم اکنون در کشورهای اروپایی مورد استفاده ورزشکاران قرار می گیرد.
نحاس در مورد نحوه اجرای این تفاهم نامه با فدراسیون کشتی اظهار داشت: با توجه به انستیتویی که در اختیار داریم و با همکاری با تیم پزشکی فدراسیون کشتی، مشاوره های کامل و تخصصی برای هرکدام از ورزشکاران در وزن های مختلف خواهیم داد و انجام کار به صورت حرفه ای و در بالاترین سطح خواهد بود.



گالری تصاویر

برچسب ها :