ظهر امروز و با حضور در بیمارستان توانبخشی رفیده (همراه با گزارش تصویری)

چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ 16:19
مسئولان فدراسیون کشتی از میثم زارع عیادت کردند
ادامه پیگیری روند درمانی دارنده مدال برنز جوانان جهان
پس از پیگیری های فدراسیون و انتقال میثم زارع به تهران، جمعی از مسئولان فدراسیون کشتی ظهر امروز با حضور در بیمارستان توانبخشی رفیده از میثم زارع دارنده مدال برنز نوجوانان جهان و نقره نوجوانان آسیا عیادت و پیگیری روند درمانی وی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان، سیدجلال عسگری سرپرست دبیری و محسن وحدانی مسئول روابط عمومی فدراسیون کشتی بعنوان نمایندگان فدراسیون کشتی از این کشتی گیر که ماه گذشته در سانحه رانندگی دچار آسیب نخاعی شده بود عیادت کردند.

محسن کاوه در عیادت از زارع گفت: این کم ترین کاری بود که ما می توانیم انجام دهیم و آرزو می کنم که هرچه زودتر این کشتی گیر عنوان دار کشورمان به میادین کشتی باز گردد.

غلامرضا محمدی نیز در صحبت با زارع عنوان داشت: همانطور که آقای کاوه گفتند وظیفه ما است که حضور داشته باشیم، زارع از بچه های خوب تیم ملی نوجوانان بود و با یکدیگر در این تیم کار کرده ایم و با شناختی که از وی دارم انشاء اله با تلاشی که خواهد کرد و پیگری روند درمانی، سلامتی خود را بدست آورد.

سید جلال عسگری نیز در گفت و گو با پدر زارع، گفت: طبق قولی که پیش از این به شما دادیم، فدراسیون کشتی پیگیر روند درمانی این کشتی گیر عنوان دار کشورمان است و امیدوارم که وی هرچه زودتر سلامتی خود را بدست آورد.


گالری تصاویر

برچسب ها :