صبح امروز و در محل سالن فارسی آکادمی ملی المپیک

یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ 14:33
سمینار عمومی هیأت های کشتی برگزار شد
نخستین سمینار عمومی رؤسا و نواب رئیس هیأت های کشتی استان های سراسر کشور در سال 98، صبح امروز (یکشنبه) در محل سالن قاسم فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این جلسه که با حضور رؤسا و نواب رئیس هیأت های کشتی، مشاورین و روسای کمیته ها، و مسئولین فدراسیون کشتی برگزار شد، سید جلال عسگری سرپرست دبیری فدراسیون گزارش کاملی در خصوص عملکرد فدراسیون کشتی در چند ماه گذشته با نمایش اسلاید و تصاویر برای حاضرین ارائه کرد.

در ادامه علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در مورد مسائل جاری و عملکرد چند ماهه فدراسیون کشتی در مدت زمان حضورش، مطالبی را بیان کرد.

دبیر در مورد هزینه های جاری فدراسیون گفت: یکی از هزینه های جاری فدراسیون برگزاری اردوها است و به طور مثال، برگزاری اردوهای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان روزی 15 میلیون تومان هزینه دارد.

وی در مورد کشتی بانوان تصریح کرد: برای آموزش مربیان در این رشته از مربی خارجی استفاده خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد برنامه های فنی فدراسیون کشتی اظهار داشت: در نظر داریم اردوهای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی را به صورت متناوب در شهرستان ها برگزار کنیم و بعد از المپیک 2020 توکیو نیز، مسابقات قهرمانی کشور ملاک اولیه انتخاب تیم های ملی خواهد بود و امیدارم که سال آینده این رقابت ها با کیفیت بیشتر و با حضور تمامی مدعیان برگزار شود.

دبیر با اشاره به اهمیت پخش مستقیم رقابت های کشتی اظهار داشت: از مسئولین شبکه سه و شبکه ورزش سیما به دلیل پخش زنده مسابقات کشتی قدردانی و تشکر می کنم.

در ادامه در این جلسه مقرر شد که از ظرفیت کامل استان ها به ویژه استانداری، صدا و سیما، فرمانداری، سازمان ها، نهادها و ارگان های نظامی به جهت انجام برنامه های کشتی استفاده شود و سفر به استان ها نیز در دستور کار مسئولان فدراسیون کشتی قرار گیرد.

همچنین با موافقت هیأت های کشتی، مقرر شد تیم های منطقه آزاد اروند و کیش با کشتی گیران بومی خود در مسابقات حضور داشته باشند.

در این جلسه تأکید شد با توجه به بند 2 از ماده 14 اساسنامه هیأت های ورزشی، گرفتن ورودی توسط هیأت های کشتی برای مسابقات منع قانونی ندارد و این کار برای تقویت هیأت ها بلامانع است و تصمیم گیری در مورد این موضوع (گرفتن یا نگرفتن ورودیه) در اختیار هیأت های کشتی استان می باشد.

در انتهای این جلسه فاطمه درخشانی نایب رئیس بانوان فدراسیون، رؤسا و نواب رئیس بانوان هیأت های کشتی دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را در جهت پیشبرد کشتی بانوان در کشور ارائه دادند.



برچسب ها :