رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان – مجارستان

دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ 22:04
مجتبی گلیج به دیدار فینال راه یافت
سرلک و حسینی راهی دیدار رده بندی شدند
مجتبی گلیج به دیدار فینال رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال (امیدها) جهان راه یافت و علیرضا سرلک و امیرحسین حسینی نیز راهی دیدار رده بندی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست، رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان (امیدها) امروز (دوشنبه) در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد که در پایان مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و علیرضا سرلک و امیرحسین حسینی در وزن 57 و 70 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست با نتیجه 4 بر یک مقابل رازمیک میساکیان از ارمنستان به پیروزی رسید. وی در دور دوم مقابل ریکوتو آرای از ژاپن با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. سرلک در این مرحله روبرتی دینگاشویلی از گرجستان را با نتیجه 7 بر 4 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. سرلک در این مرحله با نتیجه 3 بر 3 مغلوب ادلان عسکراف از قزاقستان شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 65 کیلوگرم ابوالفضل حاجی پور در دور اول با نتیجه 3 بر صفر و ضربه فنی مغلوب جایدین الرمان از آمریکا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل حریف قرقیزستانی، حاجی پور از دور رقابت ها کنار رفت

در وزن 70 کیلوگرم امیرحسین حسینی در دور اول با نتیجه 5 بر 2 آرمان آندراسیان از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل انس اوشلو از ترکیه با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله امر حسین از مصر را با نتیجه 5 بر 2 از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حسینی در این مرحله و برای حضور در دیدار فینال به مصاف چرمان والیف از کشور روسیه رفت و با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه 11 بر صفر لوکاس کراساسکاس از لیتوانی را شکست داد وی در دور بعد مقابل گی وی ماتچاراشویلی از گرجستان با نتیجه 8 بر 6  پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گلیج در این مرحله با نتیجه 8 بر 2 از سد دزیانیس خرامیانکوف از بلاروس گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار به مصاف شامیل موسی یف از روسیه می رود.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق فرداشب برگزار می شود.


برچسب ها :