رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان – مجارستان

دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ 16:21
گلیج به مرحله نیمه نهایی راه یافت
سرلک و حسینی در مرحله یک چهارم نهایی
سه نماینده کشورمان در دور دوم رقابت های پنج وزن اول کشتی آزاد زیر 23 سال جهان (امیدها) به پیروزی دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان (امیدها) از ظهر امروز (دوشنبه) و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.

نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست با نتیجه 4 بر یک مقابل رازمیک میساکیان از ارمنستان به پیروزی رسید. وی در دور دوم مقابل ریکوتو آرای از ژاپن با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. سرلک در این مرحله به مصاف برنده دیدار میان دینگاشویلی از گرجستان و دومان از ترکیه می رود.

در وزن 65 کیلوگرم ابوالفضل حاجی پور در دور اول با نتیجه 3 بر صفر و ضربه فنی مغلوب جایدین الرمان از آمریکا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل حریف قرقیزستانی، حاجی پور از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 70 کیلوگرم امیرحسین حسینی در دور اول با نتیجه 5 بر 2 آرمان آندراسیان از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل انس اوشلو از ترکیه با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف امر حسین از مصر می رود.
 
در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه 11 بر صفر لوکاس کراساسکاس از لیتوانی را شکست داد وی در دور بعد مقابل گی وی ماتچاراشویلی از گرجستان با نتیجه 8 بر 6 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گلیج در این مرحله به مصاف برنده مبارزه میان خرامیانکوف از بلاروس و راندهاوا از کانادا می رود.


برچسب ها :