رقابت های کشتی فرنگی هفتمین دوره بازی های نظامیان جهان- چین

پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ 15:09
پایان کار تیم ایران با یک مدال طلا و یک مدال برنز
پشتام صاحب مدال طلا شد، میرزازاده به مدال برنز رسید
تیم کشتی فرنگی نیروهای مسلح ایران با کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز به کار خود در هفتمین دوره بازی های نظامیان جهان پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های چهار وزن دوم مسابقات کشتی هفتمین دوره بازی های نظامیان جهان امروز (پنج شنبه) در شهر ووهان چین برگزار شد و نمایندگان کشورمان در این مسابقات به یک مدال طلا توسط پژمان پشتام در وزن 77 کیلوگرم و یک مدال برنز توسط امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم دست یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 77 کیلوگرم پژمان پشتام در مبارزه نخست با نتیجه 7 بر صفر مقابل ماریا گئورگ ولاد از رومانی به پیروزی رسید وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر یک جیو یونگ جونگ از کره شمالی را مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی مقابل فلوریان نیومایر از آلمان با نتیجه یک بر یک به برتری دست یافت و به دیدار فینال رفت. پشتام در دیدار پایانی با نتیجه 2 بر یک حسن علی اف از آذربایجان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 87 کیلوگرم مهدی فلاح در دور کشتی اول با نتیجه 6 بر یک مغلوب دنیس کودلا از آلمان شد و توجه به شکست این کشتی گیر در دورهای بعدی، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم علی اکبر حیدری در کشتی اول با نتیجه 2 بر 2 مقابل میچائیل لوسیفیدیس از یونان شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر یونانی در کشتی بعد، حیدری از دور مسابقات حذف شد.

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده در مبارزه اول با نتیجه 5 بر 2 مغلوب رضا کایالپ دارنده چندین مدال طلا، نقره وبرنز جهان و دارنده مدال نقره و برنز المپیک از کشور ترکیه شد اما با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت وی در این گروه مقابل ادوارد پاپ از کشور آلمان با نتیجه یک بر یک پیروز شد و به دیدار رده بندی رفت. میرزازاده در این دیدار نیز با نتیجه 2 بر 2 از سد الکساندر چرنیتسکی از اوکراین گذشت و صاحب مدال برنز شد.

این مسابقات در شش وزن المپیکی برگزار شد و هر کشور مجاز به استفاده از 4 کشتی گیر در هر رشته (آزاد، فرنگی و زنان) بود.

رده بندی انفرادی این رقابت ها به شرح زیر است:
60 کیلوگرم: 1- ری سی یونگ (کره شمالی) 2- سرگئی املین (روسیه) 3- ایلدار حافظ اف (آمریکا) و آیدوس سلطانگالی (قزاقستان)
67 کیلوگرم: 1- ابراهیم محمد (مصر) 2- آرتم سورکوف (روسیه) 3- میهایل رحیم اف (آذربایجان) و ماته نمس (صربستان)
77 کیلوگرم: 1- پژمان     پشتام (ایران) 2- حسن علی اف (آذربایجان) 3- فلوریان نیومایر (آلمان) و ویکتور نمس (صربستان)
87 کیلوگرم: 1- ویکتور لورینچ (مجارستان) 2- رفیق حسین اف (آذربایجان) 3- یوگنی سالیف (روسیه) و دنیس کودلا (آلمان) ... 15- مهدی فلاح (ایران)
97 کیلوگرم: 1- موسی اولویف (روسیه) 2- ماتی کوسمانن (فنلاند) 3- الکساندر هرابویک (بلاروس) و الیور هاسلر (آلمان) ... 9- علی اکبر حیدری (ایران)
130 کیلوگرم: 1- رضا کایالپ (ترکیه) 2- هیکی نابی (استونی) 3- امین میرزازاده (ایران) و احمد عبدالطیف (مصر)



برچسب ها :