بعد از ظهر امروز و با حضور در فدراسیون کشتی (همراه با گزارش تصویری)

یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ 16:42
مسئولان ورزش شهرداری با مسئولان فدراسیون کشتی دیدار کردند
مسئولان سازمان ورزش شهرداری تهران، بعد از ظهر امروز (یکشنبه) با حضور در فدراسیون کشتی با مسئولان فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این دیدار که با حضور مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری و مدیران این سازمان از جمله خانم بیابانی معاون ورزش بانوان، حیدر سلیمانی معاون ورزش آقایان، بهنام ابوالقاسم پور و علی خسروی از مشاوران و مهدی امیرآبادی مدیر رفاه این مجموعه و علیرضا دبیر رئیس، سیدجلال عسگری سرپرست دبیری، محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد و سایر مسئولان فدراسیون برگزار شد، مسئولان سازمان ورزش شهرداری تهران انتصاب سید جلال عسگری از مدیران سابق این سازمان را بعنوان سرپرست دبیری فدراسیون به وی تبریک گفتند.

در ادامه دو طرف در مورد همکاری های دوجانبه در خصوص ورزش کشتی و انعقاد تفاهم نامه بین ورزش شهروندی و ورزش قهرمانی با فدراسیون کشتی و رشته های مرتبط با آن از جمله کشتی کلاسیک بانوان و کشتی ساحلی بحث و تبادل نظر کردند.

در این نشست همچنین راه های همکاری های لازم ورزش شهرداری در آستانه حضور تیم های ملی کشتی در بازی های المپیک 2020 به جهت آماده سازی فضای شهری، قبل و همزمان با این مسابقات مورد بررسی قرار گرفت.


گالری تصاویر

برچسب ها :