جلسه هماهنگی مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون کشتی برگزار شد

دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ 08:42
آغاز رقابت های لیگ برتر در دهه پایانی مهرماه
جلسه هماهنگی مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون کشتی دیروز (یکشنبه) در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این جلسه با حضور محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد، ابراهیم مهربان نماینده کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد، فرشاد علیزاده نماینده کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و مسئولان سازمان لیگ، روابط عمومی و روابط بین الملل فدراسیون کشتی برگزار شد.

نصیر زاده رییس سازمان لیگ در این جلسه خطاب به حاضران گفت: بنا داریم لیگ را به صورت منظم برگزار کنیم و تدابیری را هم برای این کار اندیشیدیم. برگزاری مسابقات با ۲ کیلوگرم ارفاق وزن و وزن کشی روز قبل از مسابقه از مواردی است که برای بالا بردن کیفیت لیگ در نظر گرفته شده است.

همچنین در این جلسه مقرر شد با توجه به تداخل مسابقات ارتش‌های جهان و امیدهای جهان با برگزاری مسابقات لیگ، هر تیمی که ۳ کشتی‌گیر را به صورت همزمان به خاطر حضور در این ۲ رویداد در اختیار نداشته باشد، در صورت ارائه درخواست مسابقه‌اش به تعویق بیفتد.
بعد از بررسی همه جوانب و تصمیم گیری حاضران در جلسه، روز ۲۲ مهرماه تاریخ شروع لیگ برتر کشتی آزاد و ۲۳ مهرماه تاریخ شروع لیگ برتر کشتی فرنگی اعلام شد. همچنین لیگ برتر کشتی آزاد تا ۵ آذرماه به پایان خواهد رسید و لیگ برتر کشتی فرنگی نیز ۲۸ آبان ماه خواهد یافت.

با توجه به محدودیت زمانی موجود در سال المپیک و ضرورت حضور در جام باشگاههای جهان، قرار بر این شد در یکی از هفته ها، تیم ها ۲ مسابقه برگزار کنند تا لیگ در زمان مقرر به پایان برسد.

همچنین مقرر شد از سوی روابط بین الملل فدراسیون رایزنی هایی برای حضور تیم هایی از کشورهای هند و فرانسه که لیگ های منظمی دارند، در جام باشگاههای جهان انجام شود.

جام باشگاه های جهان نیز همانطور که پیش از این در تقویم اتحادیه جهانی کشتی ثبت شده، روزهای ۱۳ تا ۱۵ آذرماه در رشته کشتی فرنگی و روزهای ۲۷ تا ۲۹ آذرماه در رشته کشتی آزاد برگزار می شود.

شهرهای میزبان این ۲ رویداد بین المللی متعاقبا از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد.

برچسب ها :