رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک- قزاقستان

یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ 14:00
طاهری و ساروی از حضور در مرحله نیمه نهایی بازماندند
نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی سه وزن دوم مشخص شدند
رامین طاهری و محمدهادی ساروی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سه وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان مغلوب حریفان خود شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات سه وزن دوم (67، 87 و 97 کیلوگرم) رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک از صبح امروز (یکشنبه) در سالن باریس شهر نورسلطان کشور قزاقستان در حال برگزاری است.

نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 67 کیلوگرم حامد تاب در دور اول مقابل اسماعیل بوررو مولینا، قهرمان المپیک و جهان از کوبا با نتیجه 9 بر صفر مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.
 
در وزن 87 کیلوگرم رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 2 بر یک زاخاری برگ از سوئد را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر صفر از سد اسلام عباس اف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. طاهری در این مرحله مقابل دنیس کودلا دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک از آلمان در یک کشتی پایاپای و در حالی که داوران بارها کشتی را برای درمان کشتی گیر آلمانی قطع کردند و این کار مانع حملات نماینده کشورمان شد، با نتیجه 1 بر 1 شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست با نتیجه 5 بر یک از سد پیتر اوهلر از آلمان گذشت وی در دور بعد مقابل کریل میلوف دارنده مدال نقره جهان از بلغارستان با نتیجه 7 بر 3 به برتری دست یافت و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل گابریل روسیلو کایند از کوبا با نتیجه 5 بر 4 پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ساروی در این مرحله مقابل آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و در صورت حضور حریفش در دیدار فینال وی نیز می تواند برای کسب مدال برنز در گروه بازنده به کار خود ادامه دهد.

در پایان مسابقات صبح نفرات زیر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند:


67 کیلوگرم:
آرتم سورکوف (روسیه) – فردریک بیرهوس (دانمارک)
محمد ابراهیم السید (مصر)- اسماعیل بوررو مولینا (کوبا)
87 کیلوگرم:
ژان بلینیوک (اوکراین) – دنیس کودلا (آلمان)
ویکتور لورینچ (مجارستان) – رستم آساکولوف (ازبکستان)
97 کیلوگرم:
موسی اولویف (روسیه) – میهایل کاجایا (صربستان)
آرتور الکسانیان (ارمنستان)- گئورگی میلیا (گرجستان)



رقابت های نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت 16:30 امروز برگزار می شود.


برچسب ها :