صبح امروز و در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک

سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ 16:33
مجمع عادی سالیانه فدراسیون کشتی برگزار شد
ارائه گزارشات مالی و تصویب بدهی 40 میلیاردی توسط اعضاء
مجمع عادی سالیانه فدراسیون کشتی صبح امروز (سه شنبه ۱۲ شهریور ماه) در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این مجمع که با حضور دکتر محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، علیرضا دبیر و حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون، اعضای مجمع، روسای هیأت های کشتی، بازرس، حسابرس، خزانه دار فدراسیون و اصحاب رسانه برگزار شد، گزارشات مالی فدراسیون کشتی از جمله درآمد ها، هزینه کردها  و بدهی ها، (حدود 40 میلیارد تومان) تا پایان سال 1397 به سمع و تصویب اعضاء رسید.
همچنین مقرر شد مابقی بدهی های فدراسیون (حدود 12 میلیارد تومان) در گزارش سال 1398 ارائه شود.
رئیس فدراسیون کشتی در این مجمع با اشاره به اینکه موظف هستم گزارشات مالی فدراسیون را به سمع و نظر اعضای مجمع برسانم تصریح کرد: تاجایی که بتوانم تمام توان خود را به کار خواهم بست که مشکلی در کشتی پیش نیاید و از مسئولان وزارت ورزش و جوانان هم می خواهم که در حل مشکلات مالی فدراسیون ما را یاری کنند.
دبیر خاطرنشان کرد: در ابتدای کارم جامعه کشتی کشور باید در جریان مشکلات کشتی باشند و اجازه بدهید شفاف سازی شود. اگر می خواهیم شاهد پیشرفت کشتی و تیم های ملی قدرتمندی باشیم باید همه با هم همدل باشیم و در یک فضای دوستانه و صادقانه با هم کارکنیم.


برچسب ها :