کیومرث محرابی:

دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ 09:21
از امسال با نام ایران مال در لیگ تیم داری می کنیم
کادر فنی تیم های ما مشخص شده اند
کیومرث محرابی گفت: از امسال با نام "ایران مال" در لیگ برتر تیم داری می کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، کیومرث محرابی مدیر تیم های کشتی آزاد و فرنگی ایران مال در مورد حضور این تیم در لیگ برتر کشتی سال 98 با بیان این مطلب افزود: در 5 سال گذشته با تیم بیمه رازی قرارداد داشتیم که هم در لیگ کشتی آزاد و هم در کشتی فرنگی عنوان قهرمانی را کسب کردیم.
وی ادامه داد: از امسال نیز به مدت 5 سال با "ایران مال" قرارداد داریم و در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی حضور خواهیم داشت.
محرابی تصریح کرد: تیم های ما در دو رشته آزاد و فرنگی، 3  قهرمانی در جام باشگاههای جهان را در کارنامه دارند و پرافتخارترین کشتی در این جام هستیم.
وی در مورد کادرفنی تیم های کشتی آزاد و فرنگی ایران مال برای لیگ سال 98 اظهار داشت: پژمان درستکار به عنوان سرمربی و داوود رخش خورشید و مصطفی میرعمادیان به عنوان مربی هدایت تیم کشتی آزاد ایران مال را برعهده دارند. همچنین در کشتی فرنگی حسن رنگرز به عنوان سرمربی و فرشاد علیزاده، محسن سوریان و طالب نعمت پور به عنوان مربی تیم ما را هدایت می‌کنند
محرابی افزود: با تعدادی از کشتی گیران نیز به صورت ضمنی توافق کردیم که باید قراردادشان را به صورت رسمی ثبت کنیم.
سرپرست سابق تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان درباره محدودیت های درنظر گرفته شده از سوی سازمان لیگ در جهت توازن قدرت در لیگ برتر گفت: اینکه محدودیت در جذب مربیان تیم‌های ملی وجود دارد یا برای جذب کشتی گیران ملی‌پوش محدودیت قرار داده شده، برای همه تیم‌هاست. هدف باشگاه ما حمایت از کشتی است و قهرمانی‌های قبلی بهانه‌ای برای ادامه کارمان در این رشته است.
وی افزود: از اینکه تیم های دیگر هم با قدرت بیشتری در لیگ حاضر شوند استقبال می کنیم، کشتی یکطرفه به سود هیچ کس نیست و ما هم دوست داریم تیم خود را در برابر تیم های قدرتمند محک بزنیم.
مدیر تیم های کشتی ایران مال گفت: واقعا سخت است یک باشگاه هر سال چند میلیارد خرج کند و بداند که هیچ برگشتی ندارد. البته فقط در کشتی اینطور نیست و در همه رشته ها هزینه کردن در ورزش ایران سودی ندارد. متاسفانه همیشه کشتی را سطح پایین دیدند و برخی دوست ندارند پول دست کشتی گیر بیاید. به ما می گویند ریخت و پاش می کنید، اما آیا حق قهرمان جهان و المپیک نیست هر سال یک قرارداد خوب امضا کند؟ کل هزینه ای که ما برای یک تیم می کنیم، شاید به اندازه قرارداد یک فوتبالیست هم نشود.
محرابی در پایان گفت: باید دست به دست هم دهیم تا کشتی قوی تر شود و هر روز بالاتر برود. برای این کار باید پخش زنده تلویزیونی داشته باشیم و سالن ها را پر از تماشاگر کنیم. حتی می توانیم نخبه های کشتی دنیا را به ایران بیاوریم تا جذابیت ایجاد شود. انشااله که با آمدن آقای دبیر و نصیرزاده انرژی خوبی به لیگ تزریق شود و شاهد اتفاقات مثبتی در کشتی کشور باشیم.


برچسب ها :