با اعلام مدیر کارخانه آسانسور و پله برقی بهران

یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ 08:24
حضور این تیم در لیگ برتر کشتی آزاد قطعی شد
تیم آسانسور و پله برقی بهران برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، حسین شاکری مدیر کارخانه آسانسور و پله برقی بهران از حضور تیم این کارخانه در لیگ برتر کشتی آزاد خبر داد.

وی که در کنار 6 برادر خود به کار در بخش خصوصی می پردازد، مدتی است که برای حمایت از ورزش اول کشور وارد گود شده است و تیم آسانسور و پله برقی بهران که در لیگ دسته اول کشتی آزاد حضور پرقدرتی داشت و در نهایت با کسب عنوان سومی به کار خود پایان داد.
حسین شاکری در مورد حضور این تیم در لیگ برتر کشتی آزاد تصریح کرد: با آقای دبیر رییس فدراسیون کشتی و آقای نصیرزاده رییس سازمان لیگ صحبت هایی خوب و مثبتی را داشتیم و قرار شد که در روزهای آینده در جلسه ی مشترک حاضر شویم تا بحث حضور ما در لیگ برتر کشتی آزاد قطعی شود.
وی درباره علت سرمایه گذاری در کشتی به عنوان یک شرکت خصوصی عنوان کرد: من و برادرانم از کودکی و زمانی که 8، 9 سال داشتیم، کشتی گیر و عاشق این رشته بودیم. بعد از اینکه این کارخانه را راه اندازی کردیم، خواستیم به علاقه خودمان بپردازیم و وارد رشته کشتی شدیم.
مدیر کارخانه آسانسور و پله برقی بهران همچنین گفت: حتی در محل کارخانه یک باشگاه کشتی ایجاد کردیم و پرسنل کارخانه هم هفته ای 3 جلسه در آنجا تمرین می کنند. ما 700 نفر نیرو داریم که بعد از تاسیس این باشگاه انگیزه شان برای کار هم بیشتر شده است. خدا را شکر کارکنان استقبال خوبی از این ایده داشتند. باشگاه را از 4 سال قبل در محل کارخانه راه اندازی کردیم، اما متاسفانه هنوز نتوانستیم کشتی گیرانی را پرورش دهیم که در حد لیگ بتوانند کشتی بگیرند و امیدوارم به زودی به این مهم دست پیدا کنیم.
شاکری در پایان خاطرنشان:  امیدوارم همانند لیگ دسته یک، بتوانیم در لیگ برتر کشتی آزاد نیز حضوری پرقدرت داشته باشیم.


برچسب ها :