مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ 13:34
در لیگ برتر کشتی فرنگی حضور خواهیم یافت
تیم ما در لیگ دسته یک عملکرد خوبی داشت
حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی گفت: به دنبال این هستیم که با یک تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی حضور یابیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، عزیزی با بیان این مطلب افزود: بعد از تایید استاندار خراسان جنوبی و اعلام حمایت ایشان، با شهرداری بیرجند در حال صحبت و مذاکره هستیم. احتمالا شهرداری به عنوان حامی مالی پا به میدان می گذارد و ما هم در بخش مدیریت، برنامه ریزی و پشتیبانی کنار آن ها خواهیم بود. احتمالا نماینده خراسان جنوبی با نام شهرداری بیرجند در لیگ برتر کشتی فرنگی شرکت خواهد کرد.
وی افزود: ستاد میزبانی مسابقات را هم به ریاست معاون سیاسی امنیتی استان فعال خواهیم کرد و دستگاه اجرایی را هم پای کار می آوریم. می خواهیم میزبانی خوبی داشته باشیم و امیدواریم مردم هم به خوبی از این رقابت ها استقبال کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی درباره استفاده از کشتی گیران بومی در لیگ برتر عنوان کرد: ما روی ۲، ۳ نفر از کشتی گیران استان حساب باز کردیم. آن ها توانستند در لیگ دسته اول عملکرد خوبی داشته باشند. به هر حال این اولین حضور نماینده خراسان جنوبی در لیگ برتر کشتی در تاریخ خواهد بود و قبلا چنین اتفاقی رخ نداده است. به همین خاطر خیلی مهم است که بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم و چهره های جدیدی را هم به کشتی ایران معرفی کنیم.
عزیزی همچنین ادامه داد: استان خراسان جنوبی می خواهد در اولین حضور خود حرفی برای گفتن داشته باشد. حضور یک تیم در لیگ برتر کشتی و میزبانی مسابقات قطعا می تواند به توسعه این رشته در استان کمک شایانی کند. استاندار هم خودش پای کار است و جلساتی با مسئولان هیات کشتی هم داشته است. در آینده برنامه داریم که میزبانی مسابقات کشوری را هم برای استان خراسان جنوبی در رشته کشتی بگیریم.
وی در رابطه با پتانسیل استان خراسان جنوبی در بخش کشتی آزاد و فرنگی گفت: ظرفیت و پتانسیل وجود دارد، اما در حال حاضر هیچ کشتی گیری در تیم های ملی نداریم. این اتفاق هم به خاطر ضعف اسپانسرینگ و مشکلاتی است که در سال های اخیر وجود داشته و امیدواریم حل شود. قطعا میزبانی از لیگ برتر و حضور در این رقابت‌ها می‌تواند نقطه عطفی برای کشتی استان خراسان جنوبی باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی در پایان افزود: نوع نگاه مسئولان فدراسیون کشتی قابل توجه است. امسال با سیاست های جدید فکر می کنم خیلی از استان‌ها و کشتی گیران جدید فرصت عرض اندام در لیگ را پیدا می کنند. هدف ما هم این نیست که فقط یک سال در لیگ باشیم و برویم. اتفاقا هدفمان این است برای سال های آینده با جذب اسپانسر در مسابقات ملی و بین المللی شرکت کنیم. به هر حال کشتی ورزش اول کشور است و در المپیک چشم امید همه مردم به این رشته است.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (این خبر تکمیل می شود)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی
با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی
تیزر پخش برنامه استعدادیابی کشتی همه فن حریف از شبکه سوم سیما
در مجمع عمومی شورای کشتی آسیا اعلام شد؛