نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی:

شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ 12:22
امور بانوان به صورت جدی پیگیری خواهد شد
فاطمه درخشانی نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی گفت: در مدت حضورم بعنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون تلاشم را خواهم کرد که امور بانوان به صورت جدی پیگیری شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، فاطمه درخشانی نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در جلسه ای که با دکتر دبیر رئیس فدراسیون کشتی داشتم، مقرر شد با هماهنگی ایشان، امور بانوان فدراسیون کشتی به صورت جدی پیگیری شود و در این راستا هر موردی که برای پیشرفت بانوان نیاز است، انجام دهم.

درخشانی در مورد برنامه های آتی بانوان فدراسیون کشتی تصریح کرد: مسابقات هنرهای رزمی را شهریورماه در کره جنوبی پیش رو داریم و امیدوارم با پیگیری هایی که انجام خواهد شد بتوانیم تیم آلیش بانوان را به این مسابقات اعزام کنیم.

وی ادامه داد: سایر برنامه های بانوان نیز طبق تقویم مصوب فدراسیون پیگیری خواهد شد و در این راه رئیس فدراسیون کشتی نیز حمایت های لازم را بعمل خواهد آورد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی اظهار داشت: برنامه های رشته های ورزشی بانوان فدراسیون، اعم از برگزاری مسابقات، اردوها، کلاس های داوری و مربیگری را مورد بررسی قرار خواهم داد و پیشنهادات خود را به رئیس فدراسیون کشتی ارائه می دهم و در مورد آن ها تصمیم گیری خواهد شد.

درخشانی در پایان ضمن تشکر از زحمات دکتر منظمی در مدت حضور خود در سمت نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: از تمامی کسانی که می توانند در جهت بهبود ورزش بانوان فدراسیون کشتی کمک کنند، بهره خواهم برد و آماده شنیدن پیشنهادات و انتقادات ورزشکاران، مربیان، داوران و تمامی دست اندرکارانی که تاکنون در رشته های بانوان فدراسیون کشتی فعالیت کرده اند هستم.


برچسب ها :