سرمربی تیم کشتی پاس ارگ کیان نکاء

چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ 11:45
محمدحسین محمدیان در ترکیب تیم ما به میدان خواهد رفت
به دنبال قهرمانی لیگ دسته یک کشتی آزاد هستیم
علی خدایی سرمربی تیم کشتی پاس ارگ کیان نکاء گفت: با یک ترکیب قدرتمند و با حضور محمدحسین محمدیان در مرحله نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد به میدان خواهیم رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، خدایی با بیان این مطلب افزود: تیم پاس ارگ کیان نکاء در دورهای رفت و برگشت لیگ دسته یک عملکرد بسیار خوبی داشت و توانستیم بعنوان سرگروه به مسابقات نهایی صعود کنیم.
وی ادامه داد: کشتی گیران خوبی را در اختیار داریم که حدود 7 نفر آن ها نیز از خردسالی شاگرد من بوده اند و همدلی بسیار خوبی بین کشتی گیران، کادر فنی و مسئولان تیم وجود دارد و تمرینات منظم و مطلوبی را نیز برگزار کرده ایم.
خدایی تصریح کرد: محمدحسین محمدیان برای اولین بار پس از پایان محرومیتش برای تیم ما در مرحله نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد در وزن 97 کیلوگرم به میدان خواهد رفت و حضور وی، می تواند تأثیر بسزایی در روحیه تیم ما داشته باشد.
مربی سابق تیم ملی کشتی نوجوانان اظهار داشت: ما قطعا به دنبال قهرمانی این مسابقات هستیم و این موضوع با توجه به مجوزی که تیم های اول و دوم این مسابقات برای حضور در لیگ برتر کشتی بدست می آورند، از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است.
خدایی در مورد حضور تیم پاس ارگ کیان نکاء در لیگ برتر گفت: حضور در لیگ برتر نیازمند حامی مالی است، ما در لیگ دسته یک نیز با حمایت مردمی و با تلاش های روح اله حسینی رئیس هیأت کشتی نکاء تیم داری کردیم اما امیدوارم که بتوانیم در لیگ برتر نیز با حضور یک حامی مالی، عملکرد خوبی داشته باشیم.
وی در مورد برگزاری مسابقات لیگ گفت: به نظرم در چند سال گذشته یکی از مواردی که کشتی از آن ضربه خورد، کم اهمیت شدن لیگ و برگزاری نامناسب این مسابقات بود. لیگ در بین کشتی گیران ایجاد انگیزه می کند و علاوه بر بحث مسائل مالی و تأمین کشتی گیران، باعث حضور کشتی گیران در باشگاه ها و پویایی کشتی می شود.
خدایی در پایان با اشاره به اهمیت مربیان سازنده و نقش آن ها برای پیشرفت کشتی کشور، خاطرنشان کرد: با شناختی که از علیرضا دبیر دارم، مطئمنم که شرایط در کشتی بهتر خواهد شد و از حمایت ویژه ایشان از سازمان لیگ کشتی و همچنین برگزاری مسابقات لیگ نیز قدردانی می کنم.

مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد روز جمعه هفته جاری به ترتیب صبح در خانه کشتی حمید توکل مشهد مقدس و عصر در فضای باز جلوخان آرامگاه فردوسی در شهر توس استان خراسان رضوی برگزار می شود و در مرحله نیمه نهایی تیم آسانسور و پله برقی بهران البرز با تیم هیأت کشتی خراسان رضوی و تیم پاس ارگ کیان نکا با تیم فالکون مازندران مصاف خواهند داد.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (این خبر تکمیل می شود)
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی
با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی
تیزر پخش برنامه استعدادیابی کشتی همه فن حریف از شبکه سوم سیما
در مجمع عمومی شورای کشتی آسیا اعلام شد؛
امین میرزازاده برترین فرنگی کار سال آسیا شد