رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان- استونی

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ 19:43
فروزنده به دیدار رده بندی رفت
رستمی در گروه بازند ها
حسین فروزنده راهی دیدار رده بندی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان امروز (شنبه) در شهر تالین استونی برگزار شد و در پایان حسین فروزنده نماینده وزن 82 کیلوگرم کشورمان راهی دیدا رده بندی شد و محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم نیز در گروه بازنده ها حضور دارد.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم میلاد رضانژاد در دور نخست با نتیجه 9 بر یک آزاتجان آچیلوف از ترکمنستان را شکست داد. وی در دور بعد مقابل میروسلاو سولویان از اوکراین با نتیجه 8  بر 7 مغلوب شد و با توجه به شکست این اوکراینی در دور بعد به حریف روس، رضانژاد از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 کریستین وانزا از مجارستان را مغلوب کرد. وی در دور سوم  با نتیجه 9 بر 4 از سد سرگئی کوتوزوف از روسیه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. وی در این مرحله مقابل پیتون اومانیا از آمریکا با نتیجه 7 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دیدار نیمه نهایی، مختاری از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا رستمی در دور اول با نتیجه 12 بر 7  اوتار ابولادزه از گرجستان را از پیش رو برداشت وی در دور دوم مقابل الماز حسن اوویچ از صربستان با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. رستمی در این مرحله مقابل اولوو غنی زاده از آذربایجان با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی به گروه بازنده ها رفت. رستمی در این گروه ابتدا به مصاف برنده کشتی میان ساموئل گریگوریان از ارمنستان و گرگلی باک از مجارستان می رود و در صورت پیروزی در این دیدار، در دیدار رده بندی با اسماعیل گون از ترکیه کشتی خواهد گرفت.
 
در وزن 82 کیلوگرم حسین فروزنده در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر سانجیت از هند را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر کارن خاچاتریان از ارمنستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. وی در این مرحله مقابل ساتوکی موکایی از ژاپن با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فروزنده در این مرحله مقابل ایستوان تاکاس از مجارستان با نتیجه 16 بر 7 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 97 کیلوگرم  ابوالفضل سیدمهدوی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مارک راگینجر از اتریش را با نتیجه 5 بر یک از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل جرارد کورنیزاک از لهستان با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، سید مهدوی از دور رقابت ها کنار رفت.


برچسب ها :