شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ 10:25
نمایشی پرقدرت در مرحله نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد خواهیم داشت
در صورت حمایت مالی در لیگ برتر حضور خواهیم داشت
عزت اله اکبری گفت: به دنبال حضوری قدرتمند در مرحله نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد هستیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، عزت اله اکبری سرمربی تیم کشتی فالکون مازندران در مورد شرایط این تیم برای حضور در مرحله نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد گفت: با تیمی بومی از استان مازندران و با حضور جوانان آینده دار به دنبال نمایشی پرقدرت در مرحله نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد هستیم.

وی افزود: کشتی گیران جوان ما انگیزه زیادی دارند، و قطعا روز جمعه هفته جاری کار را برای سایر تیم ها سخت خواهیم کرد.

دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد: ما نیز همانند سه تیم دیگر حاضر در این مسابقات به دنبال قهرمانی هستیم و تمام تلاش خود را برای این مهم به کار می بریم.

اکبری در مورد حضور خودش در ترکیب تیم فالکون مازندران اظهار داشت: اگر نیاز باشد، حتما کشتی می گیرم و شرایط حضور در اوزان 86 و 92 کیلوگرم را دارم.

وی در مورد حضور تیم فالکون در لیگ برتر کشتی افزود: اگر حامی مالی مناسبی پیدا کنیم، قطعا در لیگ برتر نیز حضور خواهیم یافت چراکه استان مازندران با حضور کشتی گیران مطرح، این پتانسیل را دارد که در لیگ برتر نیز بعنوان قهرمانی برسد.

اکبری در مورد نقش لیگ در رشد کشتی خاطرنشان کرد: لیگ قطعا به کشتی کمک می کند، چراکه هم کشتی گیران از منافع آن منتفع می شوند و هم تماشاگران در سالن مسابقات حضور خواهند داشت. از سوی دیگر برگزاری این مسابقات و پوشش آن از رسانه ملی کمک بسیار زیادی به جذب نوجوانان و جوانان به این ورزش ملی خواهد کرد.

مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ دسته یک کشتی آزاد روز جمعه هفته جاری به ترتیب در شهرهای مشهد مقدس و توس استان خراسان رضوی برگزار می شود و در مرحله نیمه نهایی تیم آسانسور و پله برقی بهران البرز با تیم هیأت کشتی خراسان رضوی و تیم پاس ارگ کیان نکا با تیم فالکون مازندران مصاف خواهند داد.

برچسب ها :