دیروز و با حضور مسئولان استان و رئیس فدراسیون کشتی (همراه با گزارش تصویری)

چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ 10:08
آیین تجلیل از قهرمانان کشتی استان قم برگزار شد
آیین تجلیل از قهرمانان کشتی استان قم دیروز (سه شنبه) با حضور مسئولان استان و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این مراسم که از 4 مربی و 7 کشتی گیر قمی که در میادین مختلف  آسیایی و جهانی صاحب مدال شدند، از جمله شاهرخ میکائیلی قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی نوجوانان جهان، توسط بهرام سرمست استاندار قم، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم، مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم و رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان، تقدیر بعمل آمد.

بهرام سرمست استاندار قم در این مراسم گفت: ورزش استان به برکت تلاش مسئولان، ورزشکاران و مربیان شاهد موفقیت‌های ارزنده‌ای در رشته‌های مختلف ورزشی به‌ویژه کشتی است که این موفقیت‌ها قابل‌تقدیر و تجلیل می‌باشد.

وی با اعلام آمادگی مجموعه مدیریتی قم برای برگزاری مسابقات کشتی در سطوح مختلف افزود: ظرفیت‌های لازم برای کسب افتخارات بیشتر در کشتی وجود دارد.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه خانه کشتی قم توانسته با تربیت نوجوانان و جوانان بستر لازم برای معرفی نسلی از ورزشکاران آینده دار و مستعد به جامعه کشتی ایران را فراهم کند تصریح کرد: کشتی قم ظرفیتی بسیار بیشتر از شرایط کنونی را دارد و با سرمایه‌گذاری مناسب می‌توان در سال‌های نه‌چندان دور شاهد کسب عنوان قهرمانی المپیک توسط ورزشکاران استان بود که باید برنامه‌ریزی لازم از امروز در این زمینه صورت گیرد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز با اشاره به اینکه اگر قم آمادگی برگزاری جام بین‌المللی کشتی جهان‌پهلوان تختی را داشته باشد، فدراسیون آماده واگذاری میزبانی این رویداد به این استان است، اظهار داشت: کشتی قم در بهترین وضعیت تاریخ خود قرار دارد و بستر توسعه و جهش این رشته ورزشی به‌طور کامل در این استان فراهم است.

وی ادامه داد: هدف‌گذاری کشتی قم باید کسب مدال طلای المپیک باشد و حمایت‌ها از کشتی استان باید ادامه یابد تا شاهد کسب مدال المپیک توسط کشتی گیران قمی باشیم.

رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز با اشاره به‌افتخار آفرینی ورزشکاران استان در سال ۹۷ گفت: کسب یک هزار و ۵۰۰ عنوان انفرادی مسابقات کشوری، ۳۰۰ عنوان تیمی  کشوری و عناوین متعدد بین‌المللی، آسیایی و پاراآسیایی ناشی از زحمات مجموعه ورزش قم در سال گذشته است.

وی با اشاره به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های نوجوانان جهان توسط شاهرخ میکائیلی، ادامه داد: این ورزشکار نوجوان بدون از دست دادن حتی یک امتیاز با اقتدار بر تمام رقبای خود پیروز شد و نام ایران و کشتی قم را در دنیا پرآوازه کرد.



گالری تصاویر

برچسب ها :