رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد- تهران

دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ 15:24
تقدیر سرپرست کمیته داوران از داوران قضاوت کننده
ناصر فروتن سرپرست کمیته داوران از داوران قضاوت کننده در رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در متن تقدیر فروتن آمده است:

از تمامی داوران محترم قضاوت کننده در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد که روز جمعه 7 تیر ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد به جهت قضاوت های درخشان و هوشمندانه که نشان از تعهد و تخصص داوران کشورمان داشت و باعث سرافرازی جامعه داوری کشتی ایران شد، کمال تشکر را دارم. بدون شک دیگر داوران کشورمان که باعث دلگرمی داوران قضاوت کننده در این مسابقات بودند نیز، شایستگی قضاوت در انتخابی تیم ملی را داشتند و اگر محدودیت های استفاده از نفرات نبود، قطعا از این عزیزان نیز بهره می بردیم.
قطعا حمایت تمامی داوران کشتی کشورمان و همدلی به وجود آمده باعث چنین موفقیت بزرگ و غرور آفرین بود و اعتقاد شخصی بنده این است که به تمامی داوران عزیز در اقصی نقاط کشور اعتقاد و اعتماد کامل داشته و هدفی جز اعتلای کشتی و داوری را دنبال نمی کنم.
برگزاری مسابقات انتخابی و اعتماد دکتر بهروز نعمتی سرپرست محترم فدراسیون کشتی برای استفاده از داوران داخلی، فرصت طلایی را برای داوران کشورمان فراهم آورد که بار دیگر توانمندی های خود را اثبات کنند و قضاوت های بی نقص آن ها این موضوع را در خاطر جامعه کشتی و مردم عزیز ایران به یاد آورد که داوران ما چیزی از همتایان خارجی خود کم ندارند.
در پایان ضمن تشکر از تمامی تماشاگران، مربیان و ورزشکاران حاضر در رقابت های انتخابی، خاطرنشان می کند داوران شایسته ما در این روز تاریخی نمایشی رضایت بخش و معطر از اجرای قانون عدالت در میدان های ورزشی را با کمال بی طرفی و به عنوان مجریان قانون داشتند و خوش درخشیدند.



برچسب ها :