صبح امروز و با حضور سرپرست فدراسیون (همراه با گزارش تصویری)

پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۸ 15:02
جلسه مسئولان فنی تیم های ملی کشتی نوجوانان و جوانان برگزار شد
جلسه مسئولان فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان صبح امروز (پنج شنبه) با حضور بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه که با حضور حسن بابک مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی رده سنی پایه، محمد طلایی و امیر توکلیان سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد جوانان و نوجوانان و عبداله عزیزی رئیس هیأت کشتی استان تهران برگزار شد، برنامه های این تیم ها برای حضور در رقابت های پیش رو از جمله مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در کشورهای قزاقستان و تایلند و رقابت های قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان در کشورهای بلغارستان و استونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در مورد نحوه برگزاری اردوهای این تیم ها و شرایط آماده سازی آن ها در ماه های پیش رو و همکاری هیأت کشتی استان تهران در این زمینه، گفت و گو شد.

رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا طی روزهای 13 تا 16تیرماه در شهر نورسلطان قزاقستان و رقابت های جهانی این رده سنی نیز طی روزهای 7 تا 13 مردادماه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار می شود.

رقابت های کشتی جوانان قهرمانی آسیا به میزبانی شهر چونبوری کشور تایلند طی روزهای 18 تا 23 تیرماه و رقابت های جهانی این رده سنی روزهای 21 تا 27 مردادماه در شهر تالین استونی برگزار خواهد شد.


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون