در فاصله 3 ماه مانده تا رقابت های جهانی کشتی و گزینشی المپیک

یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ 12:30
یازدهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد ظهر امروز پایان یافت
آغاز مرحله جدید تمرینات از 30 خردادماه
یازدهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ظهر امروز (یکشنبه) پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، آزادکاران بزرگسال که این مرحله از تمرینات خود را از روز 16 خردادماه در محل خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز کرده بودند، ظهر امروز و با برگزاری تمرین مرور فن به اردوی خود پایان دادند.

ملی پوشان که خود را برای حضور در رقابت های جهانی کشتی و گزینشی المپیک در کشور قزاقستان آماده می کنند، مرحله دوازدهم اردو آماده سازی را از روز 30 خردادماه زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی و همکارانش آغاز خواهند کرد.

با نظر کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد قرار است روز 7 تیرماه و در سالن شهدای هفتم تیر تهران مسابقات انتخابی در 5 وزن برای مشخص شدن نفرات اعزامی به رقابت های جهانی قزاقستان برگزار شود و کادر فنی در مورد نتایج این رقابت ها اعلام کرده است که کسب مقام اول توسط هرکدام از کشتی گیران در این مسابقات به منزله انتخاب نهایی ایشان جهت حضور در مسابقات جهانی نمی باشد و با توجه به شرایط تمرینی و انضباطی در اردو و تورنمنت های پیش رو اسامی نفرات نهایی در 16 شهریورماه اعلام خواهد شد.

آزادکاران بزرگسالان در فاصله 3 ماه مانده تا رقابت های جهانی کشتی و گزینشی المپیک در قزاقستان چندین مرحله اردو و حضور در تورنمنت های تدارکاتی را در دستور کار خود دارند.

رقابت های جهانی کشتی و گزینشی المپیک روزهای 23 تا 31 شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می شود و 108 کشتی گیر (آزاد، فرنگی و زنان) در 6 وزن المپیکی، سهمیه حضور در المپیک 2020 توکیو را بدست می آورند.


برچسب ها :