نعمتی در جلسه با مسئولان کمیته های فدراسیون کشتی: (همراه با گزارش تصویری)

دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ 17:15
مسئولیت سنگینی بر عهده من گذاشته شده است
با همه کاندیداها دوستم
آمده ام که انتخابات را در فضای سالمی برگزار کنم
جلسه بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی و مسئولان کمیته های این فدراسیون بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در محل سالن کنفرانس خانه کشتی عبداله موحد تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نعمتی در این جلسه با اشاره به جایگاه بالای ورزش کشتی در کشور گفت: از اینکه این مسئولیت سنگین بر عهده من گذاشته شد قلبا خوشحالم اما در فکر و ذهنم نه، عزیزانی بسیاری هستند که در کشتی بودند و می توانستند این کار را انجام دهند، ولی در هر صورت بعنوان عضوی از جامعه کشتی که سوابق اندکی هم در این رشته پرافتخار دارم، این مسئولیت بر عهده من گذاشته شد.
نعمتی به تمامی مسئولان فدراسیون کشتی تأکید کرد: در مدت حضورم در فدراسیون کشتی، برنامه ها باید طبق روال پیش برود و هیچ اردویی نباید تغییر کند و کاستی در کار نباشد. اعزام ها و برنامه ها باید طبق تقویم فدراسیون انجام شود و همه باید کمک کنیم کار کشتی پیش برود، چراکه ما مسابقات سخت جهانی و گزینشی المپیک را پیش رو داریم.
وی در مورد انتخابات فدراسیون کشتی گفت: هنوز احراز صلاحیت ها مشخص نشده است اما ازکاندیداهای محترم می خواهم که وارد فضای حاشیه ای نشوند، چراکه  برخی از کارهای خارج از مردانگی و جوانمردی است و این اصلا به نفع کشتی نیست.
نعمتی افزود: آمده ام که انتخابات سالمی را با کمک همه دوستان برگزار کنم، طرفداری هیچکدام از کاندیداها نیستم اما در عین حال با همه آن ها رفیقم و امیدوارم جامعه کشتی نیز به هر کاندیدایی که مجمع به وی رأی داد کمک کند تا کار کشتی پیش برود.
سرپرست فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: کشتی بزرگ است و ما نیز اهداف بزرگی داریم، همه باید به فکر کشتی باشیم، کشتی در دوران سخت و گذار است و در این مدت باید با تمام قوت کارها را انجام دهیم تا شاهد موفقیت تیم های ملی در مسابقات پیش رو باشیم.



گالری تصاویر

برچسب ها :