رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا- چین

شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ 16:13
مردانی، تاب، گرایی، سعید عبدولی و علیاری حریفان خود را شناختند
مراسم قرعه کشی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا بعد از ظهر امروز در شهر شی آن چین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:
در وزن 60 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند مهرداد مردانی در دور نخست به مصاف کنچیرو فومیتا قهرمان سال 2017 جهان از ژاپن می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان ری سی یونگ از کره شمالی و دوردیف از ترکمنستان می رود.
در وزن 67 کیلوگرم حامد تاب در دور اول با نورگازی آسانگولوف دارنده مدال برنز آسیا از قرقیزستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان میرجان شرماخانبت دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان و گائو کوان ژانگ دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از چین می رود. در این وزن 14 کشتی گیر شرکت کرده اند.
در وزن 72 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با آرام واردانیان دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان روبرو می شود.
در وزن 82 کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ماخات یریژیپوف قهرمان آسیا از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان و سهراب عبدالخایف از تاجیکستان کشتی می گیرد. در این وزن 9 نفر حضور دارند.
در وزن 97 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند مهدی علیاری در دور نخست با یوتا نارا از ژاپن کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف چنگ هائو چن از چین تایپه می رود.

مسابقات اوزان فوق از ساعت 8 صبح فردا (یکشنبه) به وقت ایران برگزار می شود.


برچسب ها :