رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا- چین (همراه با گزارش تصویری)

سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ 17:50
اطری، تیموری و یزدانی به مدال طلا دست یافتند
بیابانی و امامی صاحب مدال برنز شدند
رضا اطری، بهمن تیموری و رضا یزدانی به مدال طلا و پیمان بیابانی و یونس امامی به مدال برنز رقابت های پنج وزن نخست کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا امروز (سه شنبه) در شهر "شی آن" چین برگزار شد که در پایان رضا اطری، بهمن تیموری و رضا یزدانی در اوزان 57، 79 و 97 کیلوگرم به مدال طلا  و پیمانی بیابانی و یونس امامی در اوزان 65 و 70 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 14 بر 4 حکمت اله وحیداف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 2 بر یک از سد محمودجان شاوکاتوف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. اطری در دیدار نهایی در مصاف با کوم سونگ کانگ دارنده مدال نقره بازی های آسیایی 2018 از کره شمالی با نتیجه 9 بر 3 به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 65 کیلوگرم پیمان بیابانی در دور اول مقابل کاتای یرلانبیک از چین با نتیجه 7 بر 7 پیروز شد. وی در دور دوم مقابل باجرانگ دارنده مدال نقره جهان و قهرمان بازی های آسیایی از هند با نتیجه 6 بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور باجرانگ در دیدار فینال، بیابانی در گروه بازنده ها مقابل فرناندو دیووشان از سریلانکا با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 3 بر 2 سراج الدین حسن اف از کشور ازبکستان را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن 70 کیلوگرم یونس امامی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر از سد راجنیش از هند گذشت وی در دور بعد  مقابل تمولن انتختویا از مغولستان با نتیجه 12 بر 2 پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نورکوجا کایپانوف از قزاقستان با نتیجه 12 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. امامی در این دیدار  با نتیجه 11 بر صفر باتیر بورجاکوف از ترکمنستان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 79 کیلوگرم بهمن تیموری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 11 بر 4 اویبک نصیراف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله زوپینگ لین از چین را با نتیجه 12 بر 2 و ضربه فنی مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. تیموری در دیدار پایانی با نتیجه 3 بر صفر از سد پراوین رانا از هند گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر سلیم موحامت موحادیف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل ماگومد موسی یف از قرقیزستان با نتیجه 16 بر 4 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر 3 علی شیر یرگالی از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی دیدار پایانی شد. یزدانی در دیدار فینال با نتیجه 7 بر 4 از سد باتزول اولزیسایخان از مغولستان گذشت و صاحب مدال طلا شد.

رقابت های پنج وزن دوم کشتی آزاد فردا (چهارشنبه) برگزار می شود که بهنام احسان پور، محمد نخودی، کامران قاسم پور، علیرضا کریمی و یداله محبی به ترتیب در اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند.


گالری تصاویر

برچسب ها :