حسین نوری:اتفاق تلخ مجارستان را با قدرت جبران خواهم کرد

سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ 14:15
اردوها و مسابقات به شکل خوبی برگزار شده است
حسین نوری گفت: به دنبال این هستم که با جدیت و تلاش در تمرینات، اتفاق تلخ مجارستان را با قدرت در رقابت های پیش رو جبران کنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، حسین نوری عضو تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه در چند ماه گذشته تمرینات خوبی را زیر نظر محمد بنا سرمربی و همکارانش پشت سرگذاشتیم و امیدوارم که در آینده بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.
دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: متأسفانه در رقابت های جهانی مجارستان در یک غافلگیری و اتفاق کشتی را واگذار کردم و دستم از مدال کوتاه ماند اما به دنبال این هستم که تمرینات خود را با جدیت و تلاش چند برابر پیگیری کنم و با حضور پرقدرت در رقابت های پیش رو نتایج مجارستان را جبران کنم.
وی اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات به نحو خوبی پیش می رود و با توجه به شرایط آمادگی ملی پوشان به نظرم کشتی فرنگی در آینده ای نزدیک متحول خواهد شد و شاهد نتایج خوبی خواهیم بود.
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی در مورد شرایط کشتی در چند ماه گذشته گفت: خدا را شکر حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی کار خود را بلد است و اردوها و مسابقات ما به نحو مطلوبی برگزار شده است و امیدوارم کادر فنی تیم ملی در آرامشی اینچنینی برنامه های خود را دنبال کند.
وی در مورد شرایط آمادگی خود گفت: در حال حاضر شرایط خوبی دارم و تمریناتم را در شرایط مناسبی دنبال می کنم. بهرحال من تابع دستورات کادر فنی هستم و هرجا که آن ها صلاح بدانند به میدان خواهم رفت.
نوری در پایان خاطرنشان کرد: بعنوان یک سرباز کار خود را با انگیزه دنبال می کنم و تلاش خود را خواهم کرد که در رقابت های پیش رو بهترین کشتی ها را بگیرم اما انتظار دارم که مسئولان نیز در فاصله کوتاه مانده تا المپیک توکیو حمایت های لازم را انجام دهند چراکه کشتی این پتانسیل بالایی دارد.


برچسب ها :