مهدی علیاری:

یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ 12:08
با حضور حریفان قدرتمند، کار سختی را در پیش داریم
شرایط اردویی در چند ماه گذشته ایده آل بوده است
مهدی علیاری گفت: حریفان قدرتمندی در کشتی فرنگی جهان حضور دارند که این کار ما را برای کسب موفقیت بسیار سخت و دشوار کرده است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مهدی علیاری دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر کشتی فرنگی مورد توجه کشورهای زیادی قرار گرفته و سرمایه گذاری خوبی در این رشته در حال انجام است.
وی افزود: با توجه به اینکه حریفان بسیار قدرتمندی چه در آسیا و چه در سطح جهان حضور دارند، کار ما برای کسب موفقیت بسیار سخت و دشوار شده است و باید تلاش خود را چندین برابر کنیم.
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی در مورد شرایط تمرینی در چند ماه گذشته اظهار داشت: خوشبختانه با حضور محمد بنا، تمرینات بسیار خوبی را برگزار کردیم. بهرحال نیازی به تعریف من از آقای بنا نیست چراکه همه در جریان توانایی ایشان هستند. خوشبختانه در این مدت چه از نظر شرایط اردویی و تمرینی و چه از نظر تغذیه همه چیز ایده آل بود.
علیاری ادامه داد: البته حضور آقای جزینی بعنوان مربی سنگین وزن را به فال نیک می گیرم چراکه وی فردی بسیار کاربلد و فنی است و توانسته ام تمرینات خود را به صورت منظم دنبال کنم.
وی در مورد شرایط حال فدراسیون کشتی تصریح کرد: به نظرم حمید بنی تمیم در مدت سرپرستی کارها را به خوبی و در آرامش پیش برده است. بهرحال فدراسیون بسیار پرکار و با برنامه بود و پیشبرد این برنامه ها کار آسانی نبود، اما بنی تمیم در این مدت توانست در حد مطلوبی کارها را به سرانجام برساند که قابل تقدیر است.
علیاری در مورد شرایط آمادگی خود اظهار داشت: من سال گذشته مصدوم بودم و تا بخواهم به شرایط آرمانی خود برسم کمی طول می کشد، البته خوب می دانم کار خیلی سخت است چراکه در وزن 97 کیلوگرم سطح کشتی گیران بسیار بالاست که باید با تمرینات منظم و رسیدن به آمادگی مناسب این عقب ماندگی را جبران کرد.
وی در مورد شرایط تحصیلی خود افزود: در کنار ورزش، تحصیلات خود را نیز ادامه می دهم و انشاء اله چند ماه دیگر پس از برگزاری امتحانات جامع باید از پایان نامه دکترای خود دفاع کنم.
علیاری در پایان خاطرنشان کرد: اول از همه امیدوارم که امسال با انجام تمرینات مناسب بتوانیم ناکامی مسابقات جهانی سال 2018 مجارستان را در مسابقات جهانی قزاقستان جبران کنیم .در حال حاضر در شرایط اقتصادی مناسبی به سر نمی بریم اما درخواست من از مسئولان ورزش این است که به رشته های المپیکی که امکان مدال آوری آن ها وجود دارد، بیشتر توجه کنند، چراکه کمتر از 17 ماه تا المپیک مانده و باید با تمام قوا به مصاف حریفان خود برویم.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون