اعلام برنامه های تیم ملی کشتی آزاد تا زمان مسابقات آسیایی

یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ 12:29
سه مرحله اردوی دیگر تا زمان اعزام به چین برگزار می شود
روزهای پایانی مرحله پنجم از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در خانه کشتی عبداله موحد تهران در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، آزادکاران بزرگسال که پنجمین مرحله اردوی آماده سازی خود راز روز 23 بهمن ماه در خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز کرده اند، روزهای پایانی این مرحله از تمرینات خود را .
زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برگزار می کنند

این مرحله از اردو با حضور کشتی گیران منتخب کادر فنی و نفرات برتر رقابت های بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی با انجام تمرینات متنوعی از جمله استقامتی، هوازی و بی هوازی، وزنه و بدنسازی و مرور فن و تمرین کشتی پیگیری می شود و ملی پوشان تمرینات خود را روز 7 اسفندماه به پایان می رسانند.

اعضای تیم منتخب کشتی آزاد نیز روز چهارشنبه هفته جاری با ترکیب مصطفی حسین خانی، حسن یزدانی، رضا یزدانی و پرویز هادی در اوزان 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم راهی شهر روسه محل برگزاری رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان می شوند و این مسابقات روزهای 9 تا 12 اسفندماه برگزار خواهد شد.

 مرحله ششم اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیز روزهای 12 تا 27 اسفندماه برگزار می شود وآزادکاران تا زمان حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در چین (3 تا 8 اردیبهشت ماه سال 98) 2 مرحله ی اردو دیگر را در برنامه دارند. اردوی تیم ملی در زمان تعطیلات نوروز قرار است در صورت فراهم شدن شرایط روزهای 5 تا 15 فروردین ماه در خرم آباد برگزار شود.

رقابت های کشتی المپیک 2020 توکیو روزهای 12 تا 18 مردادماه سال 99 برگزار خواهد شد و آزادکاران تا زمان حضور در این رویداد مهم حدود 17 ماه زمان دارند.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون