رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف- بلغارستان

شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ 10:21
کشتی گیران مطرح در اوزان نمایندگان کشورمان به میدان می روند
احتمال رویارویی رضا یزدانی با کایل اسنایدر
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف در حالی روزهای 9 تا 12 اسفندماه در شهر روسه برگزار می شود که حریفان چهار نماینده کشورمان در این مسابقات مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از سایت اتحادیه جهانی کشتی، در وزن 74 کیلوگرم که نام 29 کشتی گیر قرار گرفته است، عظمت نوریکیوف از بلاروس، میروسلاو کایروف از بلغارستان، کینتچادزه از گرجستان، فرانک چامیزو از ایتالیا، یاکوپ گور و سونر دیمیرتاس از ترکیه، بکزاد عبدالرحمن اف از ازبکستان و جردن باروز از آمریکا مهمترین رقبای مصطفی حسین خانی نماینده کشورمان در این وزن هستند.

در وزن 86 کیلوگرم علی شعبانوف از بلاروس، احمد ماگمایف از بلغارستان، ساندرو آمیناشویلی از گرجستان، اوردوگول از مغولستان، بوریس ماکویف از اسلواکی، سلیم یاشار از ترکیه و نیکولاس هفلین از آمریکا از جمله نفرات شاخص این وزن هستند. به این ترتیب رویارویی مجدد حسن یزدانی با دیوید تیلور به مسابقات بعدی موکول می شود و تیلور احتمالا قصد دارد در جام جهانی به میدان برود. در این وزن نام 25 کشتی گیر عنوان شده است.

در وزن 97 کیلوگرم که نام 21 کشتی گیر قرار گرفته شده است، الیزباراوکیدزه از گرجستان، نیکولاس سبان از مولداوی، آلبرت ساریتوف از رومانی، فاتح یاشارلی از ترکیه، والری آندریتسف از اوکراین، کایل اسنایدر، تی رین والز و کیوین بیلزلی از آمریکا از رقبای مطرح رضا یزدانی در این مسابقات هستند.

در وزن 125 کیلوگرم نیز ابراگیم سعیداف از بلاروس، گنوپتریاشویلی از گرجستان، روبرت باران از لهستان، سعید گامیدوف و زلیمخان خزریف از روسیه، طاها اکگول از ترکیه، الکساندر خوتسیانویسکی از اوکراین، نیکولاس گیازدوسکی از آمریکا در کنار پرویز هادی از جمله 21 کشتی گیر حاضر در این وزن هستند.

در سایر اوزان نیز نفرات شاخصی از کشورهای مختلف دنیا در این مسابقات که جزء رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی محسوب می شود، حضور دارند.


برچسب ها :