سفیر کوبا در ایران در دیدار با حمید بنی تمیم مطرح کرد: (همراه با گزارش تصویری)

شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ 12:07
قدردانی از میزبانی ایران در جام تختی
خواستار افزایش مناسبات میان طرفین هستیم
الکسیس باندریچ وگا سفیر کوبا در ایران صبح امروز (شنبه) با حضور در فدراسیون کشتی با حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، باندریچ وگا در این دیدار ضمن قدردانی از میزبانی ایران از تیم این کشور در جام تختی و با اشاره به جایگاه ممتاز کشتی ایران گفت: ایران یکی از قدرت های اصلی کشتی دنیاست و ما از افزایش ارتباطات میان دو کشور استقبال می کنیم.

سفیر کوبا در ایران در ادامه با اشاره به اینکه کشور کوبا در کشتی سرمایه گذاری کرده است و از گذشته تا امروز قهرمانان خوبی داشته اظهار داشت: حضور کشتی گیران و مربیان کوبایی در جام تختی نشان دهنده عمق روابط دو کشور است و خوشحالم که دو کشتی گیر ما در این مسابقات صاحب مدال طلا شدند.
باندریچ وگا افزود: ما با نفرات خوب و سرشناس در این تورنمنت شرکت کردیم زیرا مربیان ما به دنبال ارزیابی نفرات خود برای مسابقات مهم پیش رو هستند.
سفیر کوبا در ایران در ادامه بر گسترش روابط دو فدراسیون کشتی ایران و کوبا در زمینه حضور تیم ملی این کشور در کمپ های تمرینی، مسابقات بین المللی دو کشور و برگزاری اردوهای مشترک تأکید کرد.
حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه کشتی گیران کوبایی از گذشته تا امروز حضور پرقدرتی در رقابت های المپیک و جهانی داشته اند گفت: با توجه به جایگاه ویژه کشتی کوبا، کشتی ایران از افزایش روابط و مناسبات میان یکدیگر استقبال می کند.
سفیر کوبا در تهران در پایان با کشتی گیران کوبایی حاضر در رقابت های بین المللی جام تختی دیدار و برای آن ها آرزوی موفقیت کرد.



گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون