در فاصله 19 ماه مانده تا المپیک توکیو

سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ 10:44
مرحله سوم اردوی تیم ملی کشتی آزاد پنج شنبه به پایان می رسد
آغاز مرحله چهارم اردو از روز 8 بهمن ماه
مرحله سوم اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد روز پنج شنبه (4 بهمن ماه) به پایان می رسد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، اعضای تیم ملی کشتی آزاد که هم اکنون در حال برگزاری تمرینات سومین مرحله از اردوی خود در خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران هستند، روز پنج شنبه هفته جاری به این مرحله از اردوی خود خاتمه می دهند.

ملی پوشان که مرحله سوم تمرینات خود را از روز 21 دی ماه در محل خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز کرده اند، در این اردو تمرینات متنوع فنی، تاکتیکی، ایستگاهی وبدنسازی  را در دستور کار خود دارند.

مرحله چهارم اردوی تیم ملی کشتی آزاد روز دوشنبه 8 بهمن ماه آغاز می شود که در این اردو نفرات شرکت کننده در جام تختی حضور ندارند و تمرینات با حضور سایر آزادکاران و کشتی گیران جوان زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی و همکارانش برگزار می شود.

آزادکاران تا زمان حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در چین (3 تا 8 اردیبهشت ماه سال 98) چند مرحله اردو و شرکت در تورنمنت های  بین المللی جام تختی و جام دانکلوف بلغارستان (9 تا 12 اسفندماه) بعنوان یکی از تورنمنت های رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی را در برنامه دارند.

رقابت های کشتی المپیک 2020 توکیو روزهای 12 تا 18 مردادماه سال 99 برگزار خواهد شد و آزادکاران تا زمان حضور در این رویداد مهم حدود 19 ماه زمان دارند.


برچسب ها :