به میزبانی سازمان تربیت بدنی ارتش

یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ 08:32
کلاس استاژ مربیگری کشتی آزاد برگزار می شود
کلاس استاژ مربیگری کشتی آزاد به میزبانی سازمان تربیت بدنی ارتش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، فدراسیون کشتی در نظر دارد یک دوره کلاس استاژ مربی گری کشتی آزاد را در دهه سوم بهمن ماه سال 1397 به میزبانی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار کند.

شرایط برگزاری این کلاس به شرح زیر است:

کلاس های استاژ به صورت 3 روزه و آزمون های عملی و نظری و آمادگی جسمانی انجام می گیرد.
- آزمون های عملی، 70 درصد نمره از 100 را شامل می شوند که عبارت است از آشنایی با فنون و تکنیک های اصلی.
- در صورت قبولی در آزمون های عملی که حداقل 49 از 70 می باشد، آزمون های نظری و آمادگی جسمانی محاسبه خواهند شد.
- منابع مورد نظر آزمون های نظری از کتاب «اصول علمی کشتی گرفتن» تالیف دکتر گودرزی است که 15 درصد دیگر نمره راشامل می شود (حداقل نمره قبولی: 5/10 از 15).
- آزمون های آمادگی جسمانی(15 درصد نمرات) عبارتند از: بارفیکس، دوی 9×4متر ، یک دقیقه دراز و نشست، پرش طول و دوی 1600 متر (حداقل نمره قبولی: 5/10 از 15).
افرادی که در آزمون های عملی، نظری و آمادگی جسمانی قبول شوند دفترچه مربی گری به آن ها اهدا می شود.
شرایط اختصاصی ثبت نام و شرکت در کلاس مربی گری درجه ملی (استاژ ملی):
1) دارا بودن سلامت جسمانی و روانی برای انجام مطلوب وظیفه ی مربی گری با تایید رسمی پزشک
2) داشتن حداقل20 و حداکثر 50 سال
3) دارا بودن کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت و یا گواهی رسمی اشتغال به تحصیل
4) داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم
5) داشتن حداقل عنوان اول تا سوم استان در ره های سنی مختلف.
لازم به یادآوری است، فقط احکام قهرمانی مسابقات رسمی که زیر نظر فدراسیون کشتی و هیات کشتی و آموزشگاه های استان برگزار می شود، قابل قبول بوده و احکام قهرمانی از دیگر سازمان ها، ارگان ها و سایر رشته های ورزشی قابل قبول نمی باشد.
6) فقط کارمندان ارتش می توانند در این دوره شرکت نمایند.
7) همراه داشتن گواهینامه شرکت و کسب نمره قبولی در دوره های دروس تئوری (نظری) به مدت 60 ساعت و دوره های عملی به مدت 30 ساعت زیر نظر اداره ورزش و جوانان یا هیات کشتی استان مربوط (دروس نظری شامل: ایمنی در ورزش، آناتومی و فیزیولوژی، تغذیه، روانشناسی، برنامه ریزی و طراحی تمرین، اخلاق مربی گری ورزشی، نقش مربی، رشد و تکامل حرکتی، مبانی آمادگی جسمانی، مبانی تربیت بدنی و تجزیه و تحلیل مهارت ها). کلیه فارغ التحصیلان کارشناسی و بالاتر در رشته تربیت بدنی وعلوم ورزشی، با ارایه گواهی فارغ التحصیلی، از شرکت در کلاس های تئوری (نظری) و همچنین قهرمانان دارای عناوین اول تا سوم کشوری بزرگسالان و عناوین آسیایی و جهانی در تمام رده ها، از شرکت در دوره های عملی (به مدت 30 ساعت) معاف می باشند.
8) اسکن مدارک بر روی CD با پسوند *.jpg شامل: 1) شناسنامه 2) کارت ملی 3) ارایه عکس پرسنلی 4) کارت پایان خدمت یا معافیت و یا گواهی اشتغال به تحصیل 5) احکام قهرمانی 6) آخرین مدرک تحصیلی 7) گواهی سلامت با تایید رسمی پزشک 8) کارت بیمه ورزشی مربوط به سالی که کلاس در محدوده زمانی آن برگزار می شود(1397) 9) معرفی نامه از هیات کشتی استان متبوع 10)  حکم پرسنلی برای کارمندان 11) گواهینامه شرکت در دوره های تئوری (60 ساعت) و عملی (30 ساعت) (تمامی مدارک باید توسط هیات کشتی استان مربوط برابر با اصل گردد).  
9) ظرفیت کلاس 40 نفر می باشد.
- همراه داشتن اصل حکم قهرمانی و آخرین مدرک تحصیلی الزامی است.
مسوولیت قانونی مخدوش بودن یا جعل هریک از مدارک مورد اشاره به عهده مسوولان هیات کشتی استان معرف، ارتش ج.ا.ا. و فرد صاحب اسناد خواهد بود.
یادآور می شود در صورت ناقص بودن مدارک متقاضیان حضور در کلاس، به هیچ وجه ثبت نام نمی شوند.
به منظور جلوگیری از بی نظمی کلیه ی متقاضیان می بایست نسبت به ارسال معرفی نامه و مدارک خود تا تاریخ 03/11/1397 به آقای مشمع چیان (مدیر کلاس) ارایه دهند و آقای مشمع چیان می باید مدارک جمع آوری شده را تا تاریخ 06/11/1397 به انستیتو بین المللی کشتی ارسال نماید تا پس از بررسی و تایید مدارک، تاریخ و محل برگزاری کلاس اعلام گردد.
هزینه کلاس مبلغ 000/500/4 ریال (معادل چهارصد و پنجاه هزار تومان) هزینه ورودی، اسکان و تغذیه (ورودی 240 هزار تومان، ورودی و اسکان 300 هزار تومان،ورودی، اسکان و تغذیه 450 هزار تومان می باشد). لازم به توضیح است متقاضیانی که از اسکان و تغذیه استفاده نمی کنند، فقط هزینه ورودی را پرداخت می نمایند.
تلفن تماس: 09191688517 آقای مشمع چیان


برچسب ها :