در یک حرکت خیرخواهانه

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ 10:33
جمعی از کشتی گیران تیم های ملی به کمپین "همه برپا" پیوستند
کشتی گیران  به کمپین #همه برپا، با شعار "کلاس گرم- مدرسه امن" پیوستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، جمعی از کشتی گیران و کادر فنی تیم های ملی در یک برنامه خیرخواهانه به کمپین #همه برپا، با شعار "کلاس گرم- مدرسه امن" پیوستند.
هدف از آغاز به کار کمپین #همه برپا، با شعار "کلاس گرم- مدرسه امن" جمع آوری مشارکت مردم نیک اندیش کشورمان به منظور تأمین سیستم های گرمایشی استاندارد مدارس کشور است.
علاقمندان به مشارکت در این طرح می‌توانند از طریق شماره حساب 1430030065 بانک ملت شعبه پل رومی تهران مبالغ خود را به منظور ساخت و تأمین تجهیزات گرمایشی استاندارد مدارس به حساب جامعه خیرین مدرسه ساز کشور واریز کنند.
محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز با اشاره به حادثه آتش سوزی در مدرسه اسوه حسنه در شهر زاهدان که منجر به جان باختن چهار نفر از دانش آموزان این مدرسه شد، افزود: ما در مقابل حفظ امنیت دانش آموزان مدارس حتی در دورترین نقاط کشور احساس مسئولیت می کنیم و از طریق کمپین #همه برپا در نظر داریم تا با جذب مشارکت خیرین و مردم خیراندیش کشورمان حتی با مبالغ اندک،  نسبت به استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس اقدام کنیم و برای همیشه این مشکل مهم  را در مدارس کشور برطرف کنیم.


برچسب ها :