طی سه روز و در مرحله اول رقابت های انتخابی تیم های ملی

شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ 10:15
مدعیان پوشیدن دوبنده در کشتی آزاد و فرنگی با هم سرشاخ شدند
نفرات منتخب کادر فنی مجوز حضور در جام تختی را بدست آوردند
مرحله اول رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان با حضور کشتی گیران مدعی پوشیدن دوبنده تیم ملی به استثنای مدال آوران رقابت های جهانی بزرگسالان، زیر 23 سال و جوانان طی روزهای 5 تا 7 دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مسابقات با حضور 142 فرنگی کار و 161 آزادکار شامل نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور گروه الف، ب و ج نفرات اول مسابقات عمومی،  کشتی گیرانی تیم های ملی زیر 23 سال و جوانان که در مسابقات جهانی صاحب مدال نشدند، سهمیه کادر فنی و سهمیه استان ها در سه روز متوالی به صورت همزمان در دو رشته آزاد و فرنگی برگزار شد.
کادر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد بعنوان اعضای کمیته فنی بر این مسابقات نظارت داشتند و با درخواست آن ها نیز بین نفرات سوم این مسابقات، کشتی برگزار شد.
مرحله اول رقابت های انتخابی تیم های ملی با استقبال خوب تماشاگران تهرانی در سالن شهدای هفتم تیر تهران همراه بود و این مسابقات به صورت مستقیم از شبکه ورزش سیما و رادیو ورزش برای علاقمندان به ورزش ملی کشور پخش شد.
با توجه به صلاحدید کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نفرات برتر این مسابقات مجوز حضور در رقابت های بین المللی کشتی جام تختی که بهمن ماه سال جاری به ترتیب در دو رشته فرنگی (4 و 5 بهمن ماه اندیمشک) و آزاد (18 و 19 بهمن ماه کرمانشاه) برگزار می شود را بدست آوردند.
در این مسابقات بیشتر کشتی گیران مطرح کشور حضور داشتند و کادر فنی تیم های ملی شناخت خوبی نسبت به وضعیت کشتی کشور بدست آورد.


برچسب ها :