استانیسلاو سرنک:

یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ 08:18
مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه های جهان با نظم خوبی برگزار شد
تماشاگران ایرانی نشان دادند که علاقه ویژه ای به کشتی دارند
استانیسلاو سرنک گفت: پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان با نظم بسیار خوبی انجام شد که این مهم به دلیل تجربه مسئولین برگزاری مسابقات بود.

استانیسلاو سرنک نماینده اتحادیه جهانی در پنجمین دوره کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: جام باشگاه های جهان به صورت تیم به تیم و با قوانین مصوب جام های جهانی کشتی چند سالی است که به ابتکار ایران برگزار می شود که این موضوع باعث جذب تیم ها و حامیان مالی شده است.
وی ادامه داد: یکی از نکات مثبت این رقابت ها این بود که این مسابقات در سطح بالایی از نظر اجراء برگزار شد و این به این دلیل است که کشور ایران مسابقات بین المللی بسیاری را در طول سال انجام می دهد و کادر اجرایی و مسئولان برگزاری مسابقات از تجربه خوبی برخوردارند.
داور المپیکی کشور اسلوونی اظهار داشت: از دیگر نکاتی که در این مسابقات برایم بسیار مهم بود پوشش تلویزیونی و حضور خبرنگاران، عکاسان و فیلمبرداران بود که این موضوع نشان از جایگاه ویژه کشتی در ورزش ایران دارد.
سرنک افزود: همچنین نورپردارزی سالن و جلوه های ویژه و همچنین آماده سازی آن به نحو بسیار مطلوبی انجام شده بود.
نماینده اتحادیه جهانی کشتی در مورد نحوه برگزاری این مسابقات تصریح کرد: این مسابقات همانند جام های جهانی به صورت تیم به تیم برگزار می شود و میدان خوبی برای محک زدن کشتی گیران توسط مربیان محسوب می شود و حضور تیم هایی مانند آمریکا و روسیه در این مسابقات می توانست به جذابیت رقابت ها بیافزاید.
سرنک در مورد سطح داوری مسابقات گفت: سطح کیفی داوری این مسابقات بسیار رضایت بخش بود و داوران ایرانی بی طرفی خود را در میدان مسابقه ثابت کردند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: میزبانی فدراسیون کشتی و همچنین حضور مسئولان و قهرمانان قدیمی در این مسابقات بسیار عالی بود و تماشاگران ایرانی با حضور در سالن مسابقات بسیار پرشور تیم های خود را تشویق می کردند و این نشان داد که ایرانی ها علاقه ویژه ای به کشتی دارند.


برچسب ها :