سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه:

شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ 11:16
مسابقات قهرمانی روسیه در ابتدای سال میلادی برگزار می شود
معیار اصلی انتخاب نفرات، عملکرد آن ها مقابل رقبای بزرگ خارجی است
گوگی کوگیاشویلی گفت: مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی روسیه در ماه نخست میلادی (2019)  برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، گوگی کوگیاشویلی سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه با بیان این مطلب افزود: امسال تصمیم گرفتیم که تقویم مسابقات خود را تغییر دهیم چراکه تقویم بین المللی در سال جدید میلادی نیز تغییر کرده و با یک برنامه بسیار فشرده روبروه هستیم.

وی ادامه داد: بر این اساس مسابقات قهرمانی کشور که انتخابی تیم کشتی فرنگی روسیه نیز محسوب می شود در ماه ژانویه (دی- بهمن 97) برگزار خواهد شد.

کوگیاشویلی تصریح کرد: البته این مسابقات اولین مرحله از انتخابی تیم ما محسوب می شود و معیار اصلی انتخاب ما عملکرد کشتی گیران در مقابل با رقبای بزرگ خارجی است ضمن اینکه ما مسابقات مهمی از جمله قهرمانی اروپا و بازی های اروپایی را نیز پیش رو داریم.

سرمربی تیم کشتی روسیه گفت: البته به احتمال زیاد، نفرات اول رقابت های جهانی مجارستان از حضور در رقابت های قهرمانی کشور معاف خواهند بود.

کوگیاشویلی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی اروپا و بازی های اروپایی نقش بسیار مهمی برای تعیین نفرات ما دارند اما مهمترین رقابت های پیش روی ما مسابقات قهرمانی جهان در سال 2019 است چراکه این مسابقات گزینشی المپیک 2020 توکیو محسوب می شود و ما باید مجوز حضور در المپیک را در این رقابت ها بدست آوریم.


برچسب ها :