نماینده اتحادیه جهانی کشتی در جام روز جهانی کودک:

شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ 10:40
یکی از بهترین مسابقاتی که دیده بودم برگزار شد
از توجه فدراسیون کشتی به رده سنی پایه قدردانی می کنم
چارز ویلت گفت: رقابت های بین المللی کشتی روز جهانی کودک یکی از بهترین مسابقاتی بود که دیده بودم.

چارز ویلت نماینده اتحادیه جهانی کشتی در رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان جام روز جهانی کودک در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: مسابقات جام کودک یکی از بهترین مسابقاتی بود که تا به حال دیده بودم چراکه از نظر نظم و کیفیت برگزاری در سطح بسیار بالایی بود.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که بسیار به چشم می آمد کادر اجرایی این مسابقات بود که هرکدام به وظایف خود مسلط بودند و برگزاری این مسابقات در قیاس با سایر تورنمنت های دیگر بسیار بهتر بود.

داور المپیکی آفریقایی جنوبی اظهار داشت: عملکرد چهار داور خانم بین المللی کشتی ایران در این مسابقات خوب بود، ضمن اینکه داوران ایرانی این رقابت ها نیز کاملا بی طرف قضاوت کردند و فقط آبی و قرمز را می شناختند.

ویلت در مورد سطح این مسابقات خاطرنشان کرد: از فدراسیون کشتی ایران تشکر می کنم که به رده سنی پایه توجه بسیاری دارد و با توجه به این نظم عالی و زحمات زیادی که برای این مسابقات کشیده می شود، امیدوارم کشورهای دیگر استقبال خوبی در سال های آتی از این مسابقات داشته باشند و این رقابت ها با تعداد بیشتر تیم های خارجی برگزار شود.


برچسب ها :