رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان- رومانی

یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ 19:00
قاسم پور برای کسب مدال طلا امشب به مصاف حریفان خود می رود
صادقی، زنگنه، شهبازی و طاهری در دیدار رده بندی
مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان از ساعتی دیگر در شهر بخارست رومانی برگزار می شود و 5 نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی زیر 23 سال جهان از ظهر دیروز در شهر بخارست رومانی در حال برگزاری است امشب با برگزاری رقابت های رده بندی و فینال به پایان می رسد

بر این اساس یک نماینده کشورمان در دیدار فینال و چهار نماینده دیگر در دیدار رده بندی حضور دارند که نتایج آن ها تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم ایمان صادقی در دور نخست مقابل بایرجان توربک از قزاقستان با نتیجه 4 بر 4 به پیروزی رسید وی در دور بعد ارطغرل قهوه چی از ترکیه را با نتیجه 5 بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. صادقی در این مرحله مقابل گئورگیوس پیلیدیس از یونان با نتیجه 5 بر 3 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل سان فاوز از آمریکا  با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. صادقی در این دیدار به مصاف مینگهو لیو از چین می رود.

در وزن 74 کیلوگرم نوید زنگنه پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ماکسیم واسیلی اوگلو از رومانی با نتیجه 4 بر 3 (ضربه فنی) شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت. زنگنه در این گروه با توجه به حاضر نشدن اسماعیل عبداله یف از آذربایجان برنده میدان شد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی امشب برای کسب مدال برنز با آندرانیک جبرئیلیان از ارمنستان کشتی می گیرد.
 
در وزن 86 کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر از سد لارس شافله از آلمان گذشت وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل عارف اوزن از ترکیه با نتیجه 10 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. قاسم پور در این مرحله گانخویاگ گانباتار از مغعولستان را با نتیجه 4 بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی  در دیدار پایانی آرتور نایفونوف از روسیه است.

در وزن 92 کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در مصاف با ایلجا ماتوهان از آلمان با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت وی در این مرحله تاکاشی ایشیگورو از ژاپن را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. شهبازی در این مرحله مقابل اصلان بک سوتیف از روسیه با نتیجه 10 بر 10 مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با ایراکلی متسیتوری از گرجستان پیکار می کند.

در وزن 125 کیلوگرم امین طاهری در دور اول مقابل گئورگی نوگایف از اسلواکی با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد وی در دور بعد مقابل سعید گامیدوف از روسیه با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال طاهری راهی گروه بازنده ها شد. وی ابتدا توماس هیلدنبراندت از کانادا را با نتیجه 10 بر صفر از پیش رو برداشت و سپس مقابل الکاسندر کولدوفسکی از اوکراین با نتیجه 5 بر یک پیروز و راهی دیدار رده بندی شد. طاهری در این دیدار مقابل کامیل کوچیولیک از لهستان قرار می گیرد.

در مسابقات پنج وزن نخست این رقابت ها علی شعبانی در وزن 97 کیلوگرم صاحب مدال برنز شده بود.

برچسب ها :