محمد مسعودی:

سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ 11:45
به دنبال حضور کشتی گیران استان در تیم های ملی هستیم
تیم های جوانان امسال عملکرد خوبی داشتند
محمد مسعود گفت: به دنبال ارتقاء سطح کشتی گیران استان و حضور آن ها در تیم های ملی هستیم.

محمد مسعودی رئیس هیأت کشتی استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: تیم های کشتی فرنگی و آزاد استان امسال در رقابت های قهرمانی کشور در گروه ج عملکرد خوبی از خود نشان دادند.

وی ادامه داد: تیم کشتی فرنگی استان در رقابت های قهرمانی کشور در ایلام عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و در مسابقات انفرادی نیز دو کشتی گیرمان قهرمان و چهار کشتی گیر نیز عنوان سوم را از آن خود کردند. در کشتی آزاد نیز ما در مسابقات قهرمانی کشور در شاهرود به عنوان نایب قهرمانی رسیدیم.
مسعودی تصریح کرد: سعی کردیم که نظام مند عمل کنیم و به همین خاطر تمامی نفرات با حضور در رقابت های انتخابی و اردوهای آمادگی راهی رقابت های کشوری شدند. ضمن اینکه از مربیان مطرحی همچون بهروز جمشیدی بهره بردیم که این موضوع در کشتی فرنگی بسیار تأثیرگذار بود.
رئیس هیأت کشتی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ما در تمامی رقابت های زیرنظر فدراسیون حاضر بودیم و از سوی دیگر با الگوگیری از فدراسیون کشتی تمامی امور را طبق ضوابط و آیین نامه ها انجام دادیم و سعی کردیم عدالت را اجرا کنیم.
وی ادامه داد: کلاس های متعددی از جمله کلاس های داوری در استان برگزار کردیم و غلامرضا بهارلو داور بین المللی استان نیز هم اکنون در رقابت های زیر 23 سال جهان در رومانی در حال قضاوت است.
مسعودی در مورد مشکلات کشتی استان گفت: جوانان ما بسیار با انگیزه و مستعد هستند و چیزی از دیگران کم ندارند اما باید به آن ها توجه شود و انگیزه لازم برای کار را داشته باشند. اگر ما یک سالن مجهز و سانس های تمرینی خوب داشته باشیم قطعا می توانیم بسیار موفق تر عمل کنیم.
وی ادامه داد: البته آقای کریمی مدیرکل ورزش و جوانان استان که فردی ورزشی است بسیار با ما همراه بوده اما این انتظار را داریم که مسئولان استان توجه ویژه ای به کشتی بعنوان ورزش ملی کشور داشته باشند. البته انتظار نداریم که یک شبه همه کارها حل شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: یقین دارم که کشتی گیران استان چهارمحال و بختیاری این پتانسیل را دارند که بتوانند در رقابت های آسیایی و جهانی بدرخشند اما اینکار قطعا نیاز به کار فراوان و حمایت دارد.



برچسب ها :