مهدی علیاری:

سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ 10:11
هیچگاه نا امید نشدم
نیاز به حضور در تورنمنت های بین المللی داشتیم
مهدی علیاری گفت: شرایط خوبی نداشتم و در دوره نقاهت بودم و چند ماه پیش از بند مصدومیت در آمدم، اما خیلی ها به من کمک کردند که از آن ها تشکر می کنم و این مدالم را تقدیم آن ها می کنم و خدا را شکر می کنم که توانستم دل هموطنانم و کسانی که برایم زحمت کشیدند را شاد کنم.
مهدی علیاری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در چند سال گذشته شرایط سختی را تحمل کردم، نمی خواهم خیلی از صحبت ها را بکنم و از آن می گذرم. خیلی اتفاقات برای من افتاد و خیلی ها نا امید شدند که دیگر من پشت خط مانده ام و نمی توانم موفق شوم اما نشان دادم که باید امید داشت و تسلیم نشد و فکر می کنم این تسلیم نشدن من  و توکلم بر خدا باعث موفقیتم شد.
وی ادامه داد: تا جایی که توان داشته باشم و تاجایی که بدانم می توانم دل خانواده و هموطنانم را شاد کنم ادامه می دهم. دست از هدفم بر نمی دارم و هدفم کسب موفقیت در المپیک است.
علیاری در مورد شرایط کشتی گیران ایران در مسابقات جهانی مجارستان اظهار داشت: کشتی گیران ما با توجه به شرایط سخت اقتصادی و اجتماعی غیرت کردند، ما سربازان این وطنیم و داریم می جنگیم بدون اینکه کوچکترین حرفی بزنیم.
وی تصریح  کرد: رئیس فدراسیون کشتی سپر بلا شده و هر حرفی است به او می زنند، ما بعنوان سرباز کار خود را می کنیم، اما از مردم عزیزمان می خواهم که از کشتی گیران دلگیر نباشند آن ها واقعا تلاش خود را کردند و هیچ کس کم فروشی نکرد. انشاء اله که در آینده مدال بگیرند و بتوانند دل مردم را شاد کنند.
قهرمان بازی های آسیایی در مورد شرایط آماده سازی تیم ملی تأکید کرد: پس از مصدومیتم فقط توانستم در یک تورنمنت شرکت کنم، کلا چهار ماه توانستم تمرین کنم. قرار بود در تورنمنت لهستان شرکت کنیم که متأسفانه به دلیل مشکلات مالی تیم اعزام نشد.
وی خاطرنشان کرد: این موضوع دقیقا درست است که اعزام نشدن تیم قبل از رقابت های جهانی به تورنمنت های بین المللی یکسری از نقاط ضعف های کشتی گیران را آشکار نمی کند و همین نقاط ضعف کشتی گیران در رقابت های جهانی  در ثانیه های پایانی و یا بر اساس یک مشکل فنی خودش را نشان می دهد و نتایج طور دیگری رقم می خورد. و واقعا عیار مسابقات جهانی با تورنمنت ها قابل قیاس نیست و شکست در رقابت های جهانی قابل جبران نیست.
دارنده مدال برنز جهان در پایان گفت: انشاء اله که مدیران کشورمان و آن ها که دست اندرکار هستند و می توانند حمایت کنند از کشتی و سایر رشته های ورزشی حمایت کنند. چرا که رشته های ورزشی می توانند کشورمان را به سایر کشورهای دنیا معرفی کنند و ما در ورزش می توانیم خودی در جهان نشان دهیم.


برچسب ها :