رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان – اسلواکی

شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ 19:51
عباس فروتن به دیدار فینال راه یافت
هاشمی در دیدار رده بندی
یاری در گروه بازنده ها
عباس فروتن به دیدار فینال وزن 92 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در اسلواکی راه یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از ظهر امروز (شنبه) در شهر ترناوا اسلواکی آغاز شد که در پایان دیدارهای مقدماتی عباس فروتن در وزن 92 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت، ابوالفضل هاشمی در وزن 86 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد و امیر یاری در وزن 125 کیلوگرم در گروه بازنده ها حضور دارد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم مهدی عشقی در دور نخست در مصاف با ارطغرل قهوه چی از ترکیه با نتیجه 7 بر 5 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، عشقی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 74 کیلوگرم علی سوادکوهی در دور اول با نتیجه 11 بر صفر مارتین هورینیک از اسلواکی را شکست داد اما در دور بعد مقابل ساچین راتهی قهرمان آسیا از هند با نتیجه 4 بر 4 شکست خورد و با توجه به اینکه حریف هندی در مرحله نیمه نهایی مقابل کشتی گیر آذربایجانی مغلوب شد، سوادکوهی از مسابقات حذف شد.

در وزن 86 کیلوگرم ابوالفضل هاشمی در دور نخست دین اسلامبک تالایبیک اولو از قرقیزستان را با نتیجه 11 بر صفر مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل آندری هیکا از اوکراین با نتیجه 8 بر 2 پیروز شد و در دور سوم شوتارو یامادا از ژاپن را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. هاشمی در این مرحله مقابل عارف اوزن از ترکیه با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 92 کیلوگرم عباس فروتن پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل ارهان یایلاجی از ترکیه با نتیجه 11 بر صفر به برتری رسید. وی در دور سوم سانجیت از هند را با نتیجه 7 بر 2 مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. فروتن در این مرحله مقابل کوخ خوگایف از روسیه با نتیجه 11 بر یک به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. وی فرداشب در دیدار فینال به مصاف علیشیر یرگالی از قزاقستان می رود.

در وزن 125 کیلوگرم امیر یاری در دور نخست مقابل پاریس کاریپی از کشور آلبانی با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر کوتا تویاما از ژاپن را شکست داد. وی در دور سوم مقابل سوسلان کینچاگوف از روسیه با نتیجه 9 بر صفر (ضربه فنی) مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، یاری به گروه بازنده ها رفت وی در این گروه ابتدا باید با برنده کشتی میان میلانوف از بلغارستان و گونگور از ترکیه مبارزه کند و در صورت پیروزی در دیدار رده بندی به مصاف رحیم اف از کشور ازبکستان برود.

رقابت های شانس مجدد، رده بندی و فینال اوزان فوق فرداشب برگزار می شود.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

رقابت های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا – قرقیزستان (این خبر تکمیل می شود)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مازندران در حال برگزاری است (گزارش تصویری)
نماهنگ تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 2)
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان (گزارش تصویری 1)
علیرضا دبیر خطاب به نمایندگان کشورمان در مسابقات گزینشی قرقیزستان:
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
قرعه کشی رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
با حضور رئیس اتحادیه جهانی کشتی
با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی
تیزر پخش برنامه استعدادیابی کشتی همه فن حریف از شبکه سوم سیما
در مجمع عمومی شورای کشتی آسیا اعلام شد؛