رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان – اسلواکی

شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ 17:53
ابوالفضل هاشمی و عباس فروتن به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
ابوالفضل هاشمی و عباس فروتن به مرحله نیمه نهایی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در اسلواکی راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از ظهر امروز (شنبه) در شهر ترناوا اسلواکی آغاز شد که ابوالفضل هاشمی و عباس فروتن در اوزان 86 و 92 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم مهدی عشقی در دور نخست در مصاف با ارطغرل قهوه چی از ترکیه با نتیجه 7 بر 5 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، عشقی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 74 کیلوگرم علی سوادکوهی در دور اول با نتیجه 11 بر صفر مارتین هورینیک از اسلواکی را شکست داد اما در دور بعد مقابل ساچین راتهی قهرمان آسیا از هند با نتیجه 4 بر 4 شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن 86 کیلوگرم ابوالفضل هاشمی در دور نخست دین اسلامبک تالایبیک اولو از قرقیزستان را با نتیجه 11 بر صفر مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل آندری هیکا از اوکراین با نتیجه 8 بر 2 پیروز شد و در دور سوم شوتارو یامادا از ژاپن را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. هاشمی در این مرحله به مصاف عارف اوزن از ترکیه می رود.

در وزن 92 کیلوگرم عباس فروتن پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل ارهان یایلاجی از ترکیه با نتیجه 11 بر صفر به برتری رسید. وی در دور سوم سانجیت از هند را با نتیجه 7 بر 2 مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. فروتن در این مرحله به مصاف کوخ خوگایف از روسیه می رود.

در وزن 125 کیلوگرم امیر یاری در دور نخست مقابل پاریس کاریپی از کشور آلبانی با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر کوتا تویاما از ژاپن را شکست داد. وی در دور سوم مقابل سوسلان کینچاگوف از روسیه با نتیجه 9 بر صفر (ضربه فنی) مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار را برای کسب مدال برنز بدست آورد.


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون

پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در رقابت های کشتی فرنگی آسیا
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر
قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی قرقیزستان
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان
برای حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک
تیم منتخب کشتی فرنگی پیش از حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک(گزارش تصویری)
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر (گزارش تصویری - 3)
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان (تکمیلی)
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد – بابلسر (گزارش تصویری -2)