با حضور دبیر فدراسیون (همراه با گزارش تصویری)

دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ 09:26
مجمع سالیانه هیات کشتی قزوین برگزار شد
مجمع سالیانه هیات کشتی قزوین با حضور رضا لایق دبیر فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مجمع سالیانه هیات کشتی قزوین صبح دیروز (یکشنبه)  با حضور رضا لایق دبیر، جواد نورمحمدی دبیر کمیته امور استانها، محمد ابراهیم امامی رئیس کمیته داوران و حبیب الله اخلاقی پیشکسوت سرپرست انستیتو کشتی فدراسیون و عباس علایی مقدم مدیرکل و افسانه حسن نایبی معاون ورزشی ورزش و جوانان استان قزوین و محمود حیدری رئیس و اعضای هیئت رئیسه کشتی استان، برگزار شد.

در این مجمع ابتدا رئیس هیات کشتی قزوین به ارائه گزارشی پیرامون عملکرد این هیات در سال 96 پرداخت و در ادامه هر یک از روسای هیات های شهرستانی و افراد حاضر دیدگاه ها و نظرات خود را بیان کردند.

خزانه دار هیات اقدام به گزارش مالی و هزینه کردها در سال96 کرد و سپس نورمحمدی دبیر کیمته امور استان های فدراسیون کشتی خواستار ارائه آمار شفافی در خصوص هزینه کرد هیات شد.

امامی رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی با اشاره به حضور غلامرضا طاهرخانی از قزوین به عنوان داور بین المللی بر لزوم افزایش تعداد داوران و فعالیت بیشتر در این زمینه تاکید کرد.

اخلاقی سرپرست انستیتو فدراسیون کشتی هم در سخنانی خواستار توجه بیشتر به کشتی شهرستان ها شد و پاسخ هایی به سوالات روسای هیات های شهرستانی داد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قزوین هم در سخنانی گفت: برگزاری مسابقات در شهرستان ها و تجهیز سالن کشتی از مهم ترین اقداماتی بوده که با کمک اداره کل برای رونق کشتی در استان صورت گرفته است.

رضا لایق، دبیر فدراسیون کشتی نیز در این جلسه عنوان کرد: ورزش، مهم‌ترین مقوله اجتماعی کشور است که نشاط را با خود به همراه آورده و سلامت مردم را تضمین می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز کشتی با رشته‌های دیگر فرق می‌کند چراکه کشتی ورزش ملی ما است و روز کشتی نیز در تقویم رسمی کشور ثبت ‌شده است.

لایق اظهار داشت: امثال پوریای ولی و تختی افراد بزرگی بودند و از این‌ دست بزرگان هنوز در ورزش پهلوانی کشتی حضور دارند این در حالی است که حضور این افراد وظیفه مسئولان و مربیان را بیشتر می‌کند.

لایق ادامه داد: باید یک مسئول کشتی در حوزه فرهنگی، فنی، ورزشی و... به گونه ای کار کند که پیرامون خود را تحت تاثیر قرار داده و به رشته کشتی شخصیت بدهد.

وی با یاد کردن از چهره شاخص کشتی قزوین افزود: در گذشته شخصیت های کشتی قزوین چون مومنی، بابا اولادی، برادران، شیخی، شاه وردی، سید جوادی و... به گونه ای در عرصه این رشته تلاش کردند که امروزه در همه جا از آنان به خوبی یاد می شود.

وی افزود: مسئولان فعلی کشتی نیز باید با الگوگیری از شخصیت های شاخص کشتی تمام تلاش خود را به کار ببندند تا شاهد پرورش نسلی افتخارآفرین و موثر در آینده ورزش کشور باشیم.

لایق در پایان خاطرنشان کرد: باید با برگزاری دوره های آموزشی و استعدادیابی برای جذب مخاطب و افزایش اعتماد در میان خانواده ها تلاش کرد و در این مسیر از انتقاد صحیح و بیان اشتباهات گذشته هراس نداشت.


گالری تصاویر

برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون