تدیف: ترکیب تیم برای جهانی بر اساس نتایج تورنمنت ها و عملکرد اردویی اعلام می شود

شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ 09:32
اوایل اکتبر نفرات اعزامی به مجارستان معرفی خواهند شد
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه گفت: ترکیب تیم برای رقابت های جهانی مجارستان صرفا بر اساس نتایج قهرمانی کشور نیست و عملکرد اردویی و عملکرد نفرات در تورنمنت ها نیز در این میان تأثیرگذار است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، جامبولات تدیف با بیان این مطلب افزود: پس از مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اردوهای ما برای شرکت در رقابت های جهانی مجارستان آغاز شده است و در حال حاضر مرحله دوم اردوی ما پس از یک مرحله اردو در منطقه کوهستانی کارباردینو در حال حاضر در سوچی در حال برگزاری است و این اردو تا 23 سپتامبر (اول مهرماه) ادامه می یابد.
وی ادامه داد: مرحله پایانی اردوی ما برای شرکت در رقابت های جهانی از روز 30 سپتامبر (8 مهرماه) تا زمان اعزام به بوداپست در همین منطقه برگزار می شود.
تدیف تصریح کرد: پس از مسابقات قهرمانی کشور تعدادی از نفرات ما در رقابت های جام زیلکوفسکی لهستان شرکت کردند که آنزور خزریف و چاکولوف در اوزان 125 و 92 کیلوگرم مبارزات خوبی را از خود نشان دادند و احمد چاکایف خود را در وزن 65 کیلوگرم تثبیت کرد اما در وزن 61 کیلوگرم ادریس اف نفر اول انتخابی مقابل رشید اف 2 بر یک باخت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ترکیب تیم در رقابت های جهانی مجارستان بر اساس نتایج قهرمانی کشور، حضور در تورنمنت های بین المللی و عملکرد نفرات در اردو اوایل ماه اکتبر (ده دوم مهرماه) اعلام خواهد شد.



برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون