گزارش اتحادیه جهانی کشتی از رقابت های نونهالان آسیا

یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ 08:51
تیم های ایران، ژاپن و قزاقستان در نخستین دوره مسابقات درخشیدند
خانواده ها فرزندان خود را تشویق کردند
اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به برگزاری نخستین دوره رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی آسیا پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در گزارش اتحادیه جهانی کشتی که در سایت رسمی این اتحادیه منعکس شده است به درخشش کشتی گیران ایران، ژاپن و قزاقستان در نخستین دوره رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان آسیا اشاره شده است.

در این گزارش که با درج تصاویری در این مسابقات همراه بود، آمده است: کشتی گیران با استعداد آسیایی در سن 13 تا 15 سال توانستند در یک رویداده قاره ای رقابت کنند که اولین تجربه بین المللی برای بسیاری از آن ها بود و این رقابت ها پر از احساسات، تکنیک، اشک ها و لبخند ها بود.

در ادامه این گزارش ضمن اشاره به پیام نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی در مورد اینکه هریک از این کشتی گیران می توانند ستاره های آینده ورزش ما باشند از قول رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی آورده است: برای توسعه کشتی در آسیا و پیدا کردن کشتی گیران با استعداد فدراسیون کشتی پیشنهاد برگزاری این مسابقات را به اتحادیه جهانی داد که رقابت های پسران در ایران برگزار شد و رقابت های دختران در کشور ژاپن برگزار خواهد شد.

ما مسابقات فوق العاده ای را در بین نونهالان آسیا دیدیم و امیدوارم که نونهالان امروز را در رقابت های مهم آینده همچون بازی های المپیک ببینیم.

همچنین در گزارش اتحادیه جهانی کشتی به حضور بانوان و خانواده ها در سالن مسابقات که به تشویق فرزندان خود پرداختند و همچنین قضاوت داوران زن ایرانی در رقابت ها اشاره شده است.

در ادامه نیز نتایج کاملی از رده بندی تیمی این مسابقات به همراه مسابقات فینال و رده بندی آمده است.


برچسب ها :