در جلسه سمینار هیأت های کشتی استان های سراسر کشور صورت گرفت (همراه با عکس)

سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ 14:06
قدردانی از رؤسای هیأت های مدال آور در رقابت های جهانی نوجوانان
فدراسیون کشتی از رؤسای هیأت های کشتی که کشتی گیران آن ها در رقابت های جهانی کرواسی صاحب مدال شدند تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مراسم تقدیر از رؤسای هیأت های کشتی که کشتی گیران آن ها در رقابت های جهانی نوجوانان در کشور کرواسی صاحب مدال شدند، ظهر امروز و همزمان با سمینار رؤسای هیأت های کشتی کشور برگزار شد.

در این مراسم که با حضور رسول خادم رئیس و رضا لایق دبیر فدراسیون و نمایندگان هیأت های کشتی استان های سراسر کشور برگزار شد از اصغر ثمربخش رئیس هیأت کشتی استان مازندران، حسن حمیدی سرپرست هیأت کشتی استان تهران و منصور کیانی دبیر هیأت کشتی استان کرمانشاه تقدیر شد. سید حسین مرعشیان رئیس هیأت کشتی استان خوزستان به دلیل حضور در رقابت های انتخابی دانشجویان در این جلسه حضور نداشت.

در رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان تیم ایران با 2 مدال طلای امیرحسین خوانساری از خوزستان و محمد نصرتی از تهران در اوزان 55 و 92 کیلوگرم، 2 مدال نقره سجاد عباس پور از مازندران و شاهین بداغی از خوزستان در اوزان 48 و 60 کیلوگرم، دو مدال برنز حسین قاسمی و محمد ناقوسی از خوزستان در اوزان 65 و 80 کیلوگرم به عنوان قهرمانی دست یافت.

همچنین تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان نیز در این مسابقات با 3 مدال طلای رحمان عموزاد خلیلی از مازندران، علیرضا عبداللهی از تهران و امیرحسین زارع از مازندران در اوزان 45، 92 و 110 کیلوگرم، یک مدال نقره محمدرضا قیاسی از کرمانشاه در وزن 80 کیلوگرم، 3 مدال برنز سید عرفان جعفریان، علی اکبر فضلی و محمد کریمی از مازندران در اوزان 51، 60 و 65 کیلوگرم به عنوان قهرمانی رسید.


گالری تصاویر

برچسب ها :