رقابت های پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان – کرواسی

شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ 20:43
شاهین بداغی و محمد نصرتی به دیدار فینال راه یافتند
ده بزرگی در شانس مجدد

شاهین بداغی و محمد نصرتی به دیدار فینال مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در کرواسی راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز (شنبه) به وقت ایران آغاز شد و در پایان دیدارهای مقدماتی شاهین بداغی و محمد نصرتی در اوزان 60 و 92 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند. و امیررضا ده بزرگی در وزن 45 کیلوگرم در گروه بازنده ها حضور دارند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 45 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در مصاف با الیاس یانداروف از روسیه با نتیجه 8 بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، ده بزرگی به گروه بازنده ها رفت وی ابتدا در این گروه به مصاف خوسانخون یونوشخونوف از بکستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دیدار رده بندی با ادموند نازاریان از کشور بلغارستان پیکار خواهد کرد.

در وزن 51 کیلوگرم ایمان محمدی در دور نخست با نتیجه 4 بر یک از سد واچیک ساکیان از روسیه گذشت وی در دور بعد مقابل موکرمین آکتاس از ترکیه با نتیجه 11 بر 2 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر ترک در دور بعد، محمدی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 60 کیلوگرم شاهین بداغی در دور اول فیلیپ مومی از آمریکا را با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل ولادیسلاو کاراسیف از روسیه با نتیجه 14 بر صفر پیروز شد. بداغی در دور سوم با نتیجه آدام حاجی زادا از آذربایجان را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه 6 بر یک از سد پراویش از هند گذشت و به دیدار فینال راه یافت. بداغی فرداشب در دیدار فینال به مصاف سرهات کایریک از کشور ترکیه می رود.

در وزن 71 کیلوگرم محمدمهدی هداوند در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر سیمون بورکنهاگن از سوئد را شکست داد وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر مغلوب استپان استارودوبتسیف از روسیه شد و با توجه به شکست این حریف روس در دور بعد، هداوند از مسابقات حذف شد.

در وزن 92 کیلوگرم محمد نصرتی در دور اول مقابل آرتور وق از مجارستان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید وی در دور دوم با نتیجه  و در صورت پیروزی در این دور در دور بعد با نتیجه 3 بر یک عثمان آیایدین از ترکیه را از پیش رو برداشت و در دور سوم نیز مقابل ایگناس بوکایوسکاس از لیتوانی با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نصرتی در این با نتیجه 3 بر صفر لاشا تویلدیانی از گرجستان را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. نصرتی در این دیدار با الکسی میلیشین از روسیه مبارزه خواهد کرد.  


گالری تصاویر

برچسب ها :