روز دوم رقابت های بین المللی کشتی جایزه بزرگ گرجستان

چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ 16:00
نتایج نمایندگان کشورمان در مسابقات صبح مشخص شد
نتایج نمایندگان کشورمان در مسابقات صبح روز دوم رقابت های بین المللی کشتی جام بالاوادزه و کارتوزیا مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی جایزه بزرگ گرجستان از صبح امروز در شهر تفلیس گرجستان در حال برگزاری است.

نتایج کشتی گیران کشورمان در مسابقات صبح شرح زیر است:

در کشتی فرنگی در وزن 60 کیلوگرم مهرداد مردانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل احمد اوجار از ترکیه قرار می گیرد.
در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست باکوری گوگولی از گرجستان را با نتیجه 6 بر یک مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل میندیا تسولیکیدزه از گرجستان قرار می گیرد.  در همین وزن پژمان پشتام در دور اول مقابل گوگا آپریماشویلی از گرجستان با نتیجه 7 بر 3 پیروز شد وی در دور بعد با رافائل یونس اف از روسیه کشتی می گیرد. در صورت پیروزی نمایندگان کشورمان در این دو کشتی، گرایی و پشتام در مرحله نیمه نهایی مقابل هم قرار می گیرند.
در وزن 130 کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور نخست مقابل هیکی نابی دارنده مدال نقره المپیک و طلای جهان از استونی با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید وی در دور بعد به مصاف شهاب قوره جیلی می رود. شهاب قوره جیلی نیز در دور نخست عثمان ایلدیریم از ترکیه را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.  مهدی نوری دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل مومینجان عبداله یف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان قرار می گیرد.

در کشتی آزاد و در وزن 57 کیلوگرم مهران رضا زاده در دور نخست با نتیجه 12 بر 6 مقابل وانگ هائو زو از چین به پیروزی رسید وی در دور بعد با نودیرجان صفراف از ازبکستان پیکار می کند.
در وزن 65 کیلوگرم حسن مرادقلی در دور نخست با نتیجه 5 بر 2 از سد مادیار بورخان از قزاقستان گذشت و در دور بعد مقابل سلیم کوزان از ترکیه با نتیجه 15 بر 5 به پیروزی رسید. مرادقلی در دور سوم مقابل مرشید موتالیموف از روسیه به میدان می رود. در همین وزن مهران نصیری در دور اول شوتا فارتنادزه از گرجستان را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر صفر مقابل ماگومد سعیداف از گرجستان به پیروزی رسید. نصیری در دور سوم با سراج الدین حسن اف از ازبکستان کشتی می گیرد. یونس امامی دیگر کشتی گیر کشورمان در این وزن پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل لی سئونگ چول از کره جنوبی با نتیجه 6 بر 5 به برتری رسید وی در دور سوم به مصاف باجرانگ از هند می رود.
در وزن 97 کیلوگرم علیرضا گودرزی در دور اول مقابل شامیل موسایف قهرمان جوانان جهان از روسیه با نتیجه 11 بر 7 مغلوب شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهد.

حسین نوری در وزن 87 کیلوگرم با توجه به مصدومیت از ناحیه پا، در این مسابقات شرکت نکرد.

ادامه این مسابقات عصر امروز تا مشخص شدن نفرات حاضر در دیدار فینال برگزار می شود و مسابقات رده بندی و فینال این اوزان نیز فردا (پنج شنبه) برگزار خواهد شد.

برچسب ها :