فدراسیون کشتی در پیامی

دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ 09:27
روز جهانی خبرنگاران ورزشی را تبریک گفت
فدراسیون کشتی در پیامی روز جهانی خبرنگاران ورزشی را به تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و خبر ورزش ملی کشور، کشتی تبریک ‏گفت‎.‎

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این پیام آمده است‎:‎

ورزشی نویسان عضو مهمی از جامعه ورزشی کشور به حساب می آیند چراکه هر خبرنگاری که با جوهر قلب خود برای ورزش می نویسد می تواند در ایجاد  انگیزه برای  قهرمانان، مربیان و مدیران نقش به سزایی داشته باشد.
استادیوم های ورزشی ما بارها و بارها شاهد حضور خبرنگاران ورزشی بوده که در کنار تشک کشتی در کنار کشتی گیران استرس و فشار مبارزه را تحمل کرده اند و هنگام پیروزی قهرمانان کشور به جشن و پایکوبی پرداخته اند و یا در هنگام باخت ها اشک ریزان گزارش تهیه کرده اند.
در همین راستا فدراسیون کشتی، روز جهانی ورزشی نویسان را به همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و ورزشی نویسان بالخصوص زحمتکشان در عرصه ورزش ملی در سراسر کشور که برای پیشرفت پرافتخارترین ورزش کشور تلاش می کنند تبریک می گوید.
گفتنی است دوم جولای مصادف با 12 تیرماه به نام روز جهانی ورزشی نویسان در دنیا به ثبت رسیده است. این نام گذاری اولین بار در بازی های المپیک 1924 پاریس به مناسبت تاسیس انجمن ورزشی نویسان (AIPS) و برای تجلیل از خدمات گرانبهای خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی در مسیر توسعه ورزش و ایجاد همبستگی بین کشورهای مختلف انجام شد.


برچسب ها :