رقابت های کشتی بازی های آسیایی جاکارتا

چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ 08:42
حضور کشتی گیران دوتابعیتی روس و گرجستانی درترکیب تیم های قاره زرد
رقابت های کشتی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در حالی تا سه ماه دیگر در اندونزی برگزار می شود که حضور کشتی گیران دو تابعیتی  روس و گرجستانی سطح این رقابت ها را دوچندان کرده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک در وزن ۹۷ کیلوگرم، رشید قربان اف دارنده مدال برنز جهان در وزن ۷۹ کیلوگرم و جبرئیل شاپیف در وزن 86 کیلوگرم سه کشتی گیر داغستانی الاصل ازبکستان هستند. دیوید مودزمانشویلی گرجستانی نایب قهرمان المپیک و نفر سوم جهان در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز دیگر کشتی‌گیر دوتابیعتی ازبکستانی هاست.

گئورگی ساکانالیدزه کشتی گیر عنوان دار گرجستانی در وزن 125 کیلوگرم در ترکیب قطر، آدام باتیروف کشتی گیر روسی الاصل در وزن 74 کیلوگرم و دارنده مدال طلای اروپا در ترکیب بحرین و مسلم اولویف و ماگمود موسی یف کشتی گیران روسی الاصل در وزن های 74 و 97 کیلوگرم در ترکیب قرقیزستان به میدان می روند.

نورسلیم سانایف قهرمان وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد آسیا از قزاقستان نیز یکی دیگر از کشتی گیران روسی الاصل حاضر در این رقابت ها است. همچنین احتمال حضور کشتی گیران روس در ترکیب کشورهای نظیر تاجیکستان نیز در بازی های آسیایی وجود دارد.

مسابقات کشتی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا روزهای 28 تا 31 مردادماه سال جاری برگزار می شود، این رقابت ها در دوره گذشته در 8 وزن آزاد و 8 وزن فرنگی برگزار شد که امسال با توجه به اوزان المپیکی کشتی در 6 وزن آزاد و 6 وزن فرنگی برگزار خواهد شد.


برچسب ها :